Start > Körkortsforum > Hej teori prov imorgon vad bör…

Hej teori prov imorgon vad bör jag tänka på så jävla nervös?

Gäst 2017-12-20 14:09 ! Citera #
Min tips till alla som gör teori. När du läser fråga ha inte stress, läs fråga ordentligt samt alla svar, när du svarade på fråga gå inte tillbaka till den, och i slutet av provet ändra inte något. Jag gjorde sådär och fick 56, pluggade bara på körkortonline, och nästa dag fixade jag uppkörning. allt på första försok, det inte så svårt om du inte överdriver med plugg, gör 2 tester här varje dag i en månad och du klarar dig lätt, sen uppkörning det beror på från person till person
Gäst 2017-12-22 11:05 ! Citera #
Jag undrar lite frågorna e ju inte samma som här med nästa lika varandra de jag undrar hur ska man tänka när det kommer till svars alternativen ?
Gäst 2017-12-22 14:05 ! Citera #
Gäst 2017-12-22
Jag undrar lite frågorna e ju inte samma som här med nästa lika varandra de jag undrar hur ska man tänka när det kommer till svars alternativen ?
Det enda du behöver tänka på är att välja det svarsalternativ som är rätt!
Har du pluggat ordentligt så att du vet det teoretiska inom teorin så är inte provet speciellt svårt..
Klarade mitt på första försöket förra veckan efter 2 veckors läsande, fick 61/65 :) Och imorgon är det uppkörning :D
Gäst 2017-12-22 17:11 ! Citera #
Nice jag har gjort 2 muntliga prov och ett vanligt på datorn och har kuggat på alla 3 men jag tycker muntligt e svårare om jag ska vara ärlig då ska man ju förklara t ex en bild os v jag har mitt 4 prov nu u april så jag ska plugga som fan nu har ni några andra tips ?
Gäst 2017-12-22 22:45 ! Citera #
Gäst 2017-12-22
Nice jag har gjort 2 muntliga prov och ett vanligt på datorn och har kuggat på alla 3 men jag tycker muntligt e svårare om jag ska vara ärlig då ska man ju förklara t ex en bild os v jag har mitt 4 prov nu u april så jag ska plugga som fan nu har ni några andra tips ?
Tyvärr har jag inte det då alla pluggar på olika sett, så mitt sett att plugga är inte säkert att det passar dig.
Men du borde ju ha gjort prov i skolan någon gång och klarat ett sådant prov.
Plugga på samma sett som du gjorde då.. För det sättet som du gjorde då, passar ju dig..

Lycka till och God Jul!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov