Start > Körkortsforum > Teori imorgon

Teori imorgon

Gäst 2017-12-13 07:21 ! Citera #
Hej. har teori imorgon och tänkte fråga om några tips? har pluggat här på körkortonline ca 3 månader, klarar alla tester med 64-68 pöäng rätt, gick bara lite genom boken, är det något specielt som jag kan plugga på den sista dagen? kan också säga att min svenska är inte perfekt, så jag hoppas att frågor kommer att se nästan lika dån som här.

tack för tips!
E. 2017-12-13 08:16 ! Citera #
Har också teoriprov imorgon, är så nervös!! Känner inte att jag har så mycket att plugga på längre men ska gå igenom vikter och miljöklasser osv. småsaker. Sedan ska jag till gymmet och se till att sova ordentligt. Lycka till!
Jimmy 2017-12-13 09:34 ! Citera #
Gäst 2017-12-13
Hej. har teori imorgon och tänkte fråga om några tips? har pluggat här på körkortonline ca 3 månader, klarar alla tester med 64-68 pöäng rätt, gick bara lite genom boken, är det något specielt som jag kan plugga på den sista dagen? kan också säga att min svenska är inte perfekt, så jag hoppas att frågor kommer att se nästan lika dån som här.

tack för tips!
Hej.
Frågorna på det riktiga provet ser lite annorlunda ut, dom är formulerade på ett annat sätt, men man känner ändå igen frågorna, innehållet är ju detsamma som du har pluggat till. Tänk logiskt så klarar du det/ lycka till
Gäst 2017-12-14 11:23 ! Citera #
Klarade mig, imorgon uppkörning
Jaja 2017-12-14 15:24 ! Citera #
Gäst 2017-12-14
Klarade mig, imorgon uppkörning
Grattis! Du klarar det, lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor