Start > Körkortsforum > Teori imorgon!

Teori imorgon!

Daniel 2017-12-12 14:47 ! Citera #
Imorgon har jag teorin och jag har inte hunnit plugga så mycket som jag önskat på grund av dödsfall i familjen, läste boken för någon månad sen och har nu nästan gått igenom alla frågor på den här sidan. Finns det något moment jag borde prioritera över dem andra och tror ni att det finns någon chans att jag klarar provet?
Jimmy 2017-12-12 18:57 ! Citera #
Daniel 2017-12-12
Imorgon har jag teorin och jag har inte hunnit plugga så mycket som jag önskat på grund av dödsfall i familjen, läste boken för någon månad sen och har nu nästan gått igenom alla frågor på den här sidan. Finns det något moment jag borde prioritera över dem andra och tror ni att det finns någon chans att jag klarar provet?
Får börja med att beklaga sorgen i er familj:( om jag hade varit dig så hade jag nog avbokat provet
Etunabo 2017-12-13 14:51 ! Citera #
Samma här, hade jag vart med om det som du har gått igenom så hade jag inte brytt mig om nått körkort just nu.
Men hoppas att det gick bra om du nu valde att göra det iaf.
Beklagar sorgen

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor