Start > Körkortsforum > Jag ger upppp

Jag ger upppp

Sara 2017-12-10 21:46 ! Citera #
Jag har gjort två gånger uppkörning men ger upp faktiskt, eftersom när dem säger du är underkänt påverkar det mig jag blir väldigt ledsen å kan ej gå vidare med plugget eller jobbet

Vad tycker ni?
Gäst 2017-12-10 22:05 ! Citera #
Sara 2017-12-10
Jag har gjort två gånger uppkörning men ger upp faktiskt, eftersom när dem säger du är underkänt påverkar det mig jag blir väldigt ledsen å kan ej gå vidare med plugget eller jobbet

Vad tycker ni?
Jag klarade på tredje försöket så jag kan ge dig hopp...
Gäst 2017-12-11 00:35 ! Citera #
Sara 2017-12-10

Vad tycker ni?
Nej nej nej!! Ge inte upp, det är det värsta du kan göra, tänk så mycket pengar som går till spillo om du ger upp och kunskaperna som du kan kommer försvinna med tiden, om man ger upp så måste man börja om från början igen med allt, du får dubbelt så mycket jobb framöver. Enda gången man får ge upp är om man bli tvingad till det,tex sjukdom eller någon annan skada, men ge aldrig upp för motgångar. Du fixar detta:)
Jonis 2017-12-11 12:56 ! Citera #
Sara 2017-12-10

Vad tycker ni?
Ge inte upp Sara. Sett flera på det här forumet som sagt samma sak och sedan klarat det till slut. Ge upp är det värsta du kan göra. Fortsätt kämpa in i slutet. Körkort kommer du få, det är bara en fråga om när.
Gäst 2017-12-11 14:40 ! Citera #
Kämpa på! Du har rätt att vara besviken och ledsen precis när du har kuggat - men på det igen sen bara! Att du har kuggat två gånger är inget märkvärdigt och det har hänt flera nuvarande förare jag känner.
Gäst 2017-12-12 02:49 ! Citera #
Jag klarade mig på fjärde försöket och jag tänkte exakt som dig. Jag har vänner som har fått göra om teorin och tagit körkort senare. Så du ska absolut inte göra det!! En sak bara, alla dom tre gångerna trodde jag jag var så jävla bra, men när jag fjärde gången lyckades jämförde jag med hur dålig jag var andra gångerna.... VA HEEELT FÖRBEREDD!! Jag var nervös som fan med inspektörerna o de fuckade mig också mest. Sista gången kände jag att jag bara skjutsade en vän... var lugn o säker så lyckades. Lycka till!
Gästen 2017-12-13 14:56 ! Citera #
Om du vill ge upp och då ha slängt ut en massa pengar helt i onödan, så varsågod, det är upp till dig.
Men det är de dummaste du kan göra enligt mig!!!
Om du har kommit så pass långt i din körutbildning att det har blivit dags för att köra upp, så har du ju inte mycket kvar.
Så ta lärdom av det som du har kuggat på tidigare och öva lite extra på mycket just de/dom momenten så ska du se att du kommer klara nästa uppkörning galant..

Har du däremot ingen motivation eller självdisciplin så kanske du ska vänta med körkortet, men det är bara nått som du själv kan avgöra hur du ska göra..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest