Jag har gjort två gånger uppkörning men ger upp faktiskt, eftersom när dem säger du är underkänt påverkar det mig jag blir väldigt ledsen å kan ej gå vidare med plugget eller jobbet
Vad tycker ni?
Körkortonline > Körkortsforum > Jag ger upppp
Jag ger upppp
Sara 2017-12-10
Jag har gjort två gånger uppkörning men ger upp faktiskt, eftersom när dem säger du är underkänt påverkar det mig jag blir väldigt ledsen å kan ej gå vidare med plugget eller jobbet Vad tycker ni?
Sara 2017-12-10
Jag har gjort två gånger uppkörning men ger upp faktiskt, eftersom när dem säger du är underkänt påverkar det mig jag blir väldigt ledsen å kan ej gå vidare med plugget eller jobbet Vad tycker ni?
Sara 2017-12-10
Kämpa på! Du har rätt att vara besviken och ledsen precis när du har kuggat - men på det igen sen bara! Att du har kuggat två gånger är inget märkvärdigt och det har hänt flera nuvarande förare jag känner.
Jag klarade mig på fjärde försöket och jag tänkte exakt som dig. Jag har vänner som har fått göra om teorin och tagit körkort senare. Så du ska absolut inte göra det!! En sak bara, alla dom tre gångerna trodde jag jag var så jävla bra, men när jag fjärde gången lyckades jämförde jag med hur dålig jag var andra gångerna.... VA HEEELT FÖRBEREDD!! Jag var nervös som fan med inspektörerna o de fuckade mig också mest. Sista gången kände jag att jag bara skjutsade en vän... var lugn o säker så lyckades. Lycka till!
Om du vill ge upp och då ha slängt ut en massa pengar helt i onödan, så varsågod, det är upp till dig.
Men det är de dummaste du kan göra enligt mig!!!
Om du har kommit så pass långt i din körutbildning att det har blivit dags för att köra upp, så har du ju inte mycket kvar.
Så ta lärdom av det som du har kuggat på tidigare och öva lite extra på mycket just de/dom momenten så ska du se att du kommer klara nästa uppkörning galant..
Har du däremot ingen motivation eller självdisciplin så kanske du ska vänta med körkortet, men det är bara nått som du själv kan avgöra hur du ska göra..
Men det är de dummaste du kan göra enligt mig!!!
Om du har kommit så pass långt i din körutbildning att det har blivit dags för att köra upp, så har du ju inte mycket kvar.
Så ta lärdom av det som du har kuggat på tidigare och öva lite extra på mycket just de/dom momenten så ska du se att du kommer klara nästa uppkörning galant..
Har du däremot ingen motivation eller självdisciplin så kanske du ska vänta med körkortet, men det är bara nått som du själv kan avgöra hur du ska göra..
Senaste foruminläggen
Rubrik