Start > Körkortsforum > Smartwatch

Smartwatch

Tecra24 2017-12-10 13:07 ! Citera #
Hej har en fråga. En kompis till min lillebror gjorde precis sitt kunskapsprov och han hade med sig sin smartklocka in och då kan man ju teoretiskt sett fuska genom tex en sparad bild. Kollar de inte sånt innan?
... 2017-12-10 14:52 ! Citera #
Om du fuskar lär de märka det, de har nämligen speglar uppsatta i provsalen så att provvakten kan se allt som sker.
Jaja 2017-12-10 15:49 ! Citera #
... 2017-12-10
Om du fuskar lär de märka det, de har nämligen speglar uppsatta i provsalen så att provvakten kan se allt som sker.
Gjorde teoriprovet i fredags och där fanns inga speglar..
Gäst 2017-12-10 17:14 ! Citera #
Där jag skrev mitt prov fanns det heller inga speglar :)
Men varför ska man spara en bild? det är ju inte ens säkert att dom använder samma bilder som du ser på trafikverkets prov.
Dessutom förlorar du en massa tid om du ska börja leta fram en bild som du har sparats...

Pluggar man rätt så klarar man teorin utan några som helst problem!
Gäst 2017-12-10 18:23 ! Citera #
Tecra24 2017-12-10
Hej har en fråga. En kompis till min lillebror gjorde precis sitt kunskapsprov och han hade med sig sin smartklocka in och då kan man ju teoretiskt sett fuska genom tex en sparad bild. Kollar de inte sånt innan?
Fuskade han då? Om han gjorde det är det fruktansvärt, vi vill ha säkra förare på våra vägar, inga fuskare! Tänk om han hamnar i en paniksitvation!? Ska han ta fram sin SmartWatch då? Man vinner inget på att fuska

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov