Tycker ni det är bra ifall trafikläraren är med under uppkörning
Vem säger ja och varför/ vem säger Nej och varför?
Jag vill veta eftersom jag blev kuggad två gånger, då sa min trafiklärare att han ska vara med på min tredje försök för att kolla vad som händer med mig under körningen eftersom han tycker att jag kör bra
Ja det är alldrig fel att ta med sig sin körlärare, inte för att han kan påverka det på något sätt, men din inspektör kanske kan släppa lite mer småfel, som han kanske hade kuggat dig för annars, tycker du det känns tryggt att ha din körlärare där bak så kör på det/ Lycka till
Ja det är alldrig fel att ta med sig sin körlärare, inte för att han kan påverka det på något sätt, men din inspektör kanske kan släppa lite mer småfel, som han kanske hade kuggat dig för annars, tycker du det känns tryggt att ha din körlärare där bak så kör på det/ Lycka till
Okej, tack Jimmy
Skulle lite på vad Jimmy säger. Men.
Att ha med din lärare kan göra det lättare för din skola att hjälpa dig ifall provet går fel. Din lärare kan själv utvärdera provet och hjälpa dig förbättra dina misstag.
Å andra sidan, kan det bli mer spänt. Upp till dig helt enkelt!
...för att du ska vara frikopplad från din lärare när du kör upp. Ibland kan det t o m vara hämmande när bilskolläraren vara med
Senaste foruminläggen
Rubrik