Start > Körkortsforum > Uppkörning imorgon!!!!

Uppkörning imorgon!!!!

Jaja 2017-12-07 09:52 ! Citera #
Någon som kört upp i Halmstad som vill berätta lite??? Trodde aldrig dagen skulle komma men SHIT jag kör ju upp imorgon!!!!! Redan nu börjar den där nervositetskänslan hinna ikapp.. Tips på vad man kan tänka på??
Gäst 2017-12-07 10:00 ! Citera #
Jaja 2017-12-07
Någon som kört upp i Halmstad som vill berätta lite??? Trodde aldrig dagen skulle komma men SHIT jag kör ju upp imorgon!!!!! Redan nu börjar den där nervositetskänslan hinna ikapp.. Tips på vad man kan tänka på??
Jag har själv inte kört upp i Halmstad, men jag har bekanta som har kört upp där, och dom klarade alla på Första försöket, det är en bra stad att köra i tyckte dom, ett tips jag kan ge dig är att lyssna på inspektörn och följ avvisningarna, resten borde du klara själv:) stort lycka till
E. 2017-12-07 10:56 ! Citera #
https://uppkorningblog.com

Bra blogg skriven av en inspektör. Massa tips!
A 2017-12-07 12:14 ! Citera #
Hej!

Jag körde upp för ett tag sen och failade tyvärr, jag körde för stressat och vid vissa tillfällen även lite för fort (rekommenderas ej, haha!!!) så mitt tips är LUUGN och fin, tex tyckte de (hade 2 inspektörer, en ordinarie och en under utbildning) att jag kom för snabbt in i rondellerna osv. Tror absolut att det är bättre att ta det aschill. Har haft problem med det innan (varit feg) och blivit peppad av alla trafiklärare samt min far att våga mer och ta för mig mer osv men sen då på uppkörningen blev det pannkaka av det. Så is i magen, noga med att tydligt visa avsökningsrutinen och är det typ att du känner att nån lucka känns liiite tight är det bättre att inte ta den utan softa lite. Tyckte egenligen att uppkörningen var mindre läskig än jag trott, man kör liksom bara en sväng och klarar av massa moment under tiden typ.

Körde ej upp i halmstad så det kan jag inte säga något om, men lycka till, håller tummarna!
Jaja 2017-12-07 19:58 ! Citera #
Gäst 2017-12-07
Jag har själv inte kört upp i Halmstad, men jag har bekanta som har kört upp där, och dom klarade alla på Första försöket, det är en bra stad att köra i tyckte dom, ett tips jag kan ge dig är att lyssna på inspektörn och följ avvisningarna, resten borde du klara själv:) stort lycka till
Oh, tack så mycket!
Jaja 2017-12-07 19:58 ! Citera #
E. 2017-12-07
https://uppkorningblog.com

Bra blogg skriven av en inspektör. Massa tips!
Tack!!!
Jaja 2017-12-07 19:59 ! Citera #
A 2017-12-07
Hej!

Jag körde upp för ett tag sen och failade tyvärr, jag körde för stressat och vid vissa tillfällen även lite för fort (rekommenderas ej, haha!!!) så mitt tips är LUUGN och fin, tex tyckte de (hade 2 inspektörer, en ordinarie och en under utbildning) att jag kom för snabbt in i rondellerna osv. Tror absolut att det är bättre att ta det aschill. Har haft problem med det innan (varit feg) och blivit peppad av alla trafiklärare samt min far att våga mer och ta för mig mer osv men sen då på uppkörningen blev det pannkaka av det. Så is i magen, noga med att tydligt visa avsökningsrutinen och är det typ att du känner att nån lucka känns liiite tight är det bättre att inte ta den utan softa lite. Tyckte egenligen att uppkörningen var mindre läskig än jag trott, man kör liksom bara en sväng och klarar av massa moment under tiden typ.

Körde ej upp i halmstad så det kan jag inte säga något om, men lycka till, håller tummarna!
Tusen tack för detta svar!! Tack tack!!!
Gäst 2017-12-08 11:10 ! Citera #
Hur gick det ?
Jaja 2017-12-08 14:29 ! Citera #
Gäst 2017-12-08
Hur gick det ?
Jag klara uppkörningen!!!!!!!!!!!! Men kugga teorin haha. Gjorde provet imorse fick 49. Får plugga sönder till nästa prov som är på tisdag!
A 2017-12-08 16:18 ! Citera #
Grattis!! :D visst var det inte så läskigt som man trott? Provet är ju bara att kötta på med att öva dom där frågorna, o det fixar du lätt på dessa 2 mån, bara att göra om tills det blir G. Inte lika svårt att få tid o lika dyrt som att göra om uppkörningen heller hehe

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov