Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning i Sollentun…

Klarade uppkörning i Sollentuna på första

Brushan 2017-11-30 18:05 ! Citera #
Har fortfarande inte smällt det. Läste mycket här innan uppkörningen och tilm slut fick jag intrycket att det är nästan omöjligt att ta på första, speciellt i Farsta/Sollentuna.

Mitt tips till er som ska köra upp: strunta totalt vad folk skriver här. Övningskör och gör din uppkörning. Läs inte här.
Gäst 2017-11-30 19:13 ! Citera #
Brushan 2017-11-30
Har fortfarande inte smällt det. Läste mycket här innan uppkörningen och tilm slut fick jag intrycket att det är nästan omöjligt att ta på första, speciellt i Farsta/Sollentuna.

Mitt tips till er som ska köra upp: strunta totalt vad folk skriver här. Övningskör och gör din uppkörning. Läs inte här.
Du har så rätt! Folk som sitter här och läser kan få fel uppfattning om saker och ting, om man tror på sig själv behöver man inte gå in här och läsa:) jag var alldrig här inne när jag höll på med körkortet! Grattis och kör försiktigt!
Gäst 2017-11-30 19:39 ! Citera #
Jag kuggade i Jakan men klara det i Sollentuna. Var mycket mer bekväm i Sollentuna och kände att jag har kontroll.
S 2017-12-01 12:44 ! Citera #
Jag klarade också på första i Sollentuna. Jag var supernervös innan då jag hade läst massa skräckhistorier här:p Men det var inte så farligt, körde som vanligt, hade två inspektörer, båda var trevliga, vi småpratade hela vägen...min uppfattning är att man klarar om man är färdig och följer trafikreglerna:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo