Start > Körkortsforum > Ta om körkortet

Ta om körkortet

drBombay 2017-11-26 13:34 ! Citera #
Förlorade körkortet och får ta den nu i mars igen, har kört bil ca 10 år är 33år gammal. är mest orolig för teorin kan ni som nyligen klarat det dela med er av lite tips och erfarenheter?
walle 2017-11-26 16:33 ! Citera #
Hej!

Ta det lugnt. Du behöver inte vara orolig eller nervös. Läs boken 1 - 2 gånger och svara på frågorna i Elevcentralen. Trafikverkets frågor liknar Elevcentralens ganska mycket. Du har god marginal, alltså kan högst ha fel på 13. Men, glöm inte! Var inte nervös!

Lycka till!
drBombay 2017-11-26 22:00 ! Citera #
Har redan läst boken en gång och kommer säkert att läsa den några gånger, kan man få tillgång till elevcentralen på någon annat sätt en genom trafikskola? har sökt men hittar inget. synd att man dragit ner tiden mellan teori och uppkörning till endast två månader känner man. jo en en sak till jag testade demo frågoroc jag hade typ alla rätt i körkortonline.
tack för svar..
hälsningar
Gäst 2017-11-26 23:29 ! Citera #
drBombay 2017-11-26
Har redan läst boken en gång och kommer säkert att läsa den några gånger, kan man få tillgång till elevcentralen på någon annat sätt en genom trafikskola? har sökt men hittar inget. synd att man dragit ner tiden mellan teori och uppkörning till endast två månader känner man. jo en en sak till jag testade demo frågoroc jag hade typ alla rätt i körkortonline.
tack för svar..
hälsningar
Nej elevcentralen är knutna till körskolorna så jag tror inte att det går att få tag på elevcentralen om man inte är inskriven på en körskola. Men skit i elevcentralen, jag klarade mitt teoriprov utan att ha tillgång till det, fick bättre resultat än många som har pluggat via elevcentralen :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor