Start > Körkortsforum > Uppkörning farsta

Uppkörning farsta

Gäst 2017-11-23 14:34 ! Citera #
Körde upp i Farsta idag hade regn och mycket morgontrafik. Vi åkte bara till Haninge centrum och parkerade och sen tillbaka alla fler som körde samtidigt fick körkort, kan man köra bil så märker dom det och man kommer bli godkänd. Får man inte körkort är det bara bra för en.
Jimmy 2017-11-23 15:23 ! Citera #
Ok!? Men hur gick det då? Klarade du det?
Lille 2017-11-23 19:38 ! Citera #
Jag ska köra upp i Farsta om två veckor. Undrar om du kan berätta lite om din uppkörning. Vilken tid körde du upp?
Gäst 2017-11-24 12:56 ! Citera #
Jag klarade det åkte bara från Farsta till Haninge centrum och parkerade (backade) åkte sen in mellan pizza hut och donken och körde vänster till macken och där ner till den stora rondellen vid biltema och sen tillbaka. Fick nog en rätt enkel rutt.
Dim 2017-11-26 13:38 ! Citera #
Hade typ samma rutt när jag körde upp i Farsta. Fick köra till Haninge centrum, backa in på en parkeringsplats och sen tillbaka till Farsta. Väldigt simpel rutt :) (klarade uppkörningen)

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 00:29
2
I dag 00:20
9
I går 19:38
11
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor