Start > Körkortsforum > Uppkörning imorgon

Uppkörning imorgon

A 2017-11-20 09:20 ! Citera #
Imorgon har jag uppkörning i Södertälje som privatist. Är det något som jag speciellt ska tänka på och finns det någon rutt som ofta används? Vet att jag lär anpassa hastigheten till väglaget och situationen (snön som just nu ligger på marken...) men ifall ni har andra tips och råd om var man brukar köra och vad jag ska tänka på vore jag tacksam! Har aldrig varit såhär nervös :cry:
Gäst 2017-11-20 12:03 ! Citera #
Har du kommit så pass lång så att du känner dig mogen för en uppkörning så ska du inte behöva få några tips eller rutter som andra har fått köra :D

Så det enda tips jag kan ge är att följa inspektörens anvisningar och kör lugnt och fint så kommer det säker gå skit bra :)
Gäst 2017-11-20 21:23 ! Citera #
Gäst 2017-11-20
Har du kommit så pass lång så att du känner dig mogen för en uppkörning så ska du inte behöva få några tips eller rutter som andra har fått köra :D

Så det enda tips jag kan ge är att följa inspektörens anvisningar och kör lugnt och fint så kommer det säker gå skit bra :)
Har du inte lite förståelse för att personen är skit nervös? Nu tycker jag du är hård
Gäst 2017-11-20 21:25 ! Citera #
A 2017-11-20
Imorgon har jag uppkörning i Södertälje som privatist. Är det något som jag speciellt ska tänka på och finns det någon rutt som ofta används? Vet att jag lär anpassa hastigheten till väglaget och situationen (snön som just nu ligger på marken...) men ifall ni har andra tips och råd om var man brukar köra och vad jag ska tänka på vore jag tacksam! Har aldrig varit såhär nervös :cry:
Ring och fråga en trafikskola i Södertälje vilka vägar som dom kör där, dom kanske vet
Mary 2017-11-20 22:22 ! Citera #
Du kommer säkert att köra mot centrum, kom ihåg höger regeln när du är där. Och sedan en ganska brant backe med ganska mycket trafik och höger regeln. Lycka till!!
A 2017-11-21 14:46 ! Citera #
KLARADE DET! Känns så fantastiskt haha :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor