Start > Körkortsforum > Underkänt idag

Underkänt idag

Gäst 2017-11-16 13:49 ! Citera #
Om någon kan använda mina fel

fel 1: Bytte från 2:an till 4:an på landsväg. Hade inte kört på landsväg på ett tag och hade glömt att man ska först upp med hastigheten i 3:an och då ska ta 5:an direkt från 3:an.

fel 2: Det var egentligen inte fel men det var mycket sol och då var like långsammare i en rondell men det kopplade til mitt första fel och då blev bedömning att jag kan inte anpassa hastighet på ett bra sätt..

nu är det bara hitta en ny tid :(
Gäst 2017-11-16 15:22 ! Citera #
Gäst 2017-11-16
Om någon kan använda mina fel

fel 1: Bytte från 2:an till 4:an på landsväg. Hade inte kört på landsväg på ett tag och hade glömt att man ska först upp med hastigheten i 3:an och då ska ta 5:an direkt från 3:an.

fel 2: Det var egentligen inte fel men det var mycket sol och då var like långsammare i en rondell men det kopplade til mitt första fel och då blev bedömning att jag kan inte anpassa hastighet på ett bra sätt..

nu är det bara hitta en ny tid :(
Tråkigt att höra, nästa gång sätter du den:)/ lycka till

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor