Jag vet att det finns många och likadana trådar om teoriprovet men är väldigt nervös så vill gärna ändå fråga
(
Provet närmar sig snart, och jag har läst boken en gång och blivit godkänd på elevcentralens alla faser och repetion 1. Samt kan nästan alla frågor med sina svar som finns på körkortsskolan.se
Tror ni det behövs mer, kommer det liksom djupare frågor?
Tacksam för svar
Hej. Bra att du har läst körkortsboken, då har du fått dom djupa kunskaperna den så kallade djupinlärning, sen så är det bra att du har klarat testerna på elevcentralen också. Böckerna tillsammans med elevcentralen är mest lika det riktiga kunskapsprovet, men många upplever kunskapsprovet väldigt olika, eftersom frågorna är formulerade på ett annat sätt, det är därför böckerna kan komma till användning så man får den djupinlärning man behöver. Mitt tipps till dig är att läs böckerna en gång till, sen skadar det inte att repetera alla faser på elevcentralen. Ju mer kunskap som fastnar desto större chans att klara kunskapsprovet. Sen vilken strategi man ska lägga upp på det riktiga provet är ett annat kapitel.