Start > Körkortsforum > Kunkapsprov

Kunkapsprov

Ellen 2017-11-13 18:14 ! Citera #
Jag vet att det finns många och likadana trådar om teoriprovet men är väldigt nervös så vill gärna ändå fråga:((
Provet närmar sig snart, och jag har läst boken en gång och blivit godkänd på elevcentralens alla faser och repetion 1. Samt kan nästan alla frågor med sina svar som finns på körkortsskolan.se
Tror ni det behövs mer, kommer det liksom djupare frågor?

Tacksam för svar
Jimmy 2017-11-13 19:12 ! Citera #
Ellen 2017-11-13
Jag vet att det finns många och likadana trådar om teoriprovet men är väldigt nervös så vill gärna ändå fråga:((
Provet närmar sig snart, och jag har läst boken en gång och blivit godkänd på elevcentralens alla faser och repetion 1. Samt kan nästan alla frågor med sina svar som finns på körkortsskolan.se
Tror ni det behövs mer, kommer det liksom djupare frågor?

Tacksam för svar
Hej. Bra att du har läst körkortsboken, då har du fått dom djupa kunskaperna den så kallade djupinlärning, sen så är det bra att du har klarat testerna på elevcentralen också. Böckerna tillsammans med elevcentralen är mest lika det riktiga kunskapsprovet, men många upplever kunskapsprovet väldigt olika, eftersom frågorna är formulerade på ett annat sätt, det är därför böckerna kan komma till användning så man får den djupinlärning man behöver. Mitt tipps till dig är att läs böckerna en gång till, sen skadar det inte att repetera alla faser på elevcentralen. Ju mer kunskap som fastnar desto större chans att klara kunskapsprovet. Sen vilken strategi man ska lägga upp på det riktiga provet är ett annat kapitel.
Gäst 2017-11-13 19:58 ! Citera #
Jimmy 2017-11-13
Hej. Bra att du har läst körkortsboken, då har du fått dom djupa kunskaperna den så kallade djupinlärning, sen så är det bra att du har klarat testerna på elevcentralen också. Böckerna tillsammans med elevcentralen är mest lika det riktiga kunskapsprovet, men många upplever kunskapsprovet väldigt olika, eftersom frågorna är formulerade på ett annat sätt, det är därför böckerna kan komma till användning så man får den djupinlärning man behöver. Mitt tipps till dig är att läs böckerna en gång till, sen skadar det inte att repetera alla faser på elevcentralen. Ju mer kunskap som fastnar desto större chans att klara kunskapsprovet. Sen vilken strategi man ska lägga upp på det riktiga provet är ett annat kapitel.
Tack så mycket! :)
Hoppas det går bra
Jimmy 2017-11-13 20:45 ! Citera #
Gäst 2017-11-13
Tack så mycket! :)
Hoppas det går bra
Absolut:) jag håller tummarna!
Gäst 2017-11-14 14:52 ! Citera #
JAG KLARADE DET! åh fyyy fick 55.... höll på dö av nervositeten skakade helt
Kumud 2017-11-14 20:17 ! Citera #
Grattis !! bra Jobbat
Gäst 2017-11-14 23:29 ! Citera #
Kumud 2017-11-14
Grattis !! bra Jobbat
Tack så mycket!
TY 2017-11-15 20:52 ! Citera #
Grattis! Jag klarade också idag ! 59 8-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo