Start > Körkortsforum > Teori imorgon

Teori imorgon

Gäst 2017-11-09 20:55 ! Citera #
Tack som fan ;) åkt bil hela dagen haha
Jimmy 2017-11-09 21:06 ! Citera #
Gäst 2017-11-09
Tack som fan ;) åkt bil hela dagen haha
Jag kommer ihåg känslan, det var fantastisk/ lycka till och kör försiktigt!
D 2017-11-10 10:14 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen men fick 48 på teorin. Fick göra om teorin första gången då mina 2 månader tog slut och hade 57 första gången. Känner mig sjukt nervös inför nästa teoriprov och dum för det är som att jag har tappat mina kunskaper.
Gäst 2017-11-10 12:36 ! Citera #
D 2017-11-10
Jag klarade uppkörningen men fick 48 på teorin. Fick göra om teorin första gången då mina 2 månader tog slut och hade 57 första gången. Känner mig sjukt nervös inför nästa teoriprov och dum för det är som att jag har tappat mina kunskaper.
Om du har tappat dina teoretiska kunskaper så har du med andra ord pluggar på fel sett, du har bara ytinlärt dig vad vissa svar ska vara, och därmed inte förstått varför det ska vara på ett visst sett.
Så det kanske är positivt att du måste göra om det, nu får du ju en ny chans att plugga på rätt sett så att du inte glömmer det du pluggar :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest