Har min uppkörning snart och är så äckligt nervös och vet inte vad jag ska ta mig till, ska för övrigt köra upp i Farsta, har hört massa skit om Farsta men försöker tänka bort det så gott de går :
Men jag behöver verkligen alla tips jag kan få, vill så gärna ha d körkortet men vill inte heller ha sky höga förväntningar då jag kommer bli sjuuukt besviken sånt fall..
Så alla tips uppskattas!
Tänk bara på att slappna av och försök inte stressa, ät en rejäl frukost när du vaknar och har du tid, så ut och ta en promenad och rensa alla nervösa tankar och sen så intalar du dig att jag är bäst, idag är min dag och ingen ska få förstöra den. Positivt tänkande gör att man blir mer avslappnad, tänk inte på vad som kommer, utan koncentrera dig på vad som händer just nu när du sitter där i bilen, för börjar tankarna skena iväg så är det lätt att man gör ett misstag, om du inte har provat på meditation så kan jag rekommendera dig att prova, jag mediterar varje morgon exakt kl 09.00 för att jag ska klara dagens alla utmaningar med ett lungt tänkande och koncentration. / lycka till