Suttit i trafikkö under uppkörning?
Hej,
En fråga, någon som har suttit i trafikkö under sin uppkörning? Jag ska köra upp under rusningstid vid Jakobsberg..och kommer säkert hamna ut till E18 Sthlm..motorväg o till stora Hjulsta rondellen, brukar vara mycket bilar där..in mot avfarten till rondellen..därför undrar jag..
Vad menar du? Menar du vad som händer om du sitter i bilkö på uppkörningen? I så fall så är det bara att vänta tills allt börjar rulla igen, men du kuggar inte pga: bilkö, jag har läst vid några tillfällen att folk har fastnat i köer på uppkörningen, men ändå fått godkänt
De är bättre om den är bilkö för då går tiden!
Okej då vet jag, det var det jag undrade, tänk om man inte hinner med de moment som dem vill att man ska göra eftersom man inte hinner pga bilkö..
Det vore väl drömmen! Tänk att sitta i kö en halvtimme på uppkörningen haha fan va softish!
Hahahha de dennnn d bara ta de lugnt o ha växel 1an
Men dem väljer rutter utifrån tid..sen gäller det att samspela med andra och spec när alla ska hem från jobbet/skolan..gångtrafikanter/ bilister o bussar som man ska ha koll på..men fördelen är att man kan köra lugnt..
Ni får det att låta som att ni kan sitta 30m i kö sen får ni körkortet utan att ha kört särskilt mycket. Ni måste ändå bli godkända på 10 moment. Och är det mycket trafik / stressade medtrafikanter är det lätt att ni gör fel.
Vanligtvis behöver man bara vara ute i trafiken runt 25minuter för att få kortet. Er körtid blir bara längre om ni sitter i kö för att ni ska få med alla moment.
Dessutom vet alla inspektörer detta och väljer rutt baserat på tid och trafiksituation.
Senaste foruminläggen
Rubrik