Start > Körkortsforum > HELSINGBORG

HELSINGBORG

Gäst 2017-10-12 21:26 ! Citera #
Hejsan!! jag sitter och letar uppkörningstider i skåne och är jag kollade på alla de olika städerna på trafikverkets hemsida så fanns det inga tider förräns i mars :(( men så kollade jag Helsingborg och där fanns redan i december!!! och flera stycken!!! men då blev jag orolig att det skulle vara någor lurt med hbg... Är det någon som har erfarenhet av att köra upp där?? är de extra hårda? eller är det något annat negativt med att köra upp i hbg?? kramis
Gäst 2017-10-12 22:34 ! Citera #
Hej. Nu körde jag personligen inte upp i hbg, men jag känner 3 andra som körde upp där och dom hade bara positiva saker att säga alla fick godkänt dessutom, det är ju mycket start och stop i hbg om man kör i dom centrala delarna, mycket enkelriktade gator som dom kan kolla dig på var det en som sa. Ett tips bara om du nu ska köra upp i hbg! Passa dig för bussarna och alla taxi bilar dom föjer inte alltid reglerna som man ska, i alla fall inte dom gångerna jag har kört där. Är det bara i hbg som det finns uppkörningar nu? Annars är ju Ängelholm en bra stad att köra i och även Kristianstad och ystad
Eslöv 2017-10-12 22:36 ! Citera #
Wow, är kön SÅ lång nu??

Extra glad att jag klarade uppkörningen häromdagen nu så jag slipper jaga ny tid.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 21:08
4
I går 18:45
4
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo