Kuggade på allt jag gjorde! Vafan... Hon var kort brunt hår med blåa ögon. Hennes namn börjar med C.... Tror vi hade samma. Kuggade på järnväg/spårvägskorsning, start i lutning/parkering vid lutning även backning där.
Anpassa hastigheten. Samspel med andra i trafiken, en man blev tydligen arg när jag skulle göra ut från en väg. Vilket jag inte märkte. Hon var väldigt otrevlig! Varför kuggade du? Hur ska du göra nu?
känns jätte deppigt
Vi hade garanterat samma men i mitt fall kan jag inte gnälla på henne då jag verkligen körde som en kratta igår. Kuggningen var helt befogad men jag var sjuk också vilket jag påpekade så jag var inte direkt i skick att köra.
Hon verkade till en början vara ganska dryg och jag förstod att hon skulle vara en petig inspektör men i och med att jag helt accepterade mina brister då dom var så uppenbara och helt omöjliga att försvara så blev hon trevlig ju längre vi körde. Det slutade med att hon var trevlig faktiskt men statistiskt sett så ska ju Farsta vara svårast i Sverige. Läste någonstans att bara 40% klarar på första.