Start > Körkortsforum > VÄSTERÅS uppkörning

VÄSTERÅS uppkörning

:)) 2017-10-11 21:31 ! Citera #
Är det någon som kan berätta vilken väg det fått köra på uppkörningen i Västerås, är det mycket landsväg, motorväg, rondeller, korsningar?? Jag kuggade i Farsta och bokade första bästa tid i Västerås, aldrig varit där. Vad bör jag träna extra på?
Gäst 2017-10-11 23:35 ! Citera #
:)) 2017-10-11
Är det någon som kan berätta vilken väg det fått köra på uppkörningen i Västerås, är det mycket landsväg, motorväg, rondeller, korsningar?? Jag kuggade i Farsta och bokade första bästa tid i Västerås, aldrig varit där. Vad bör jag träna extra på?
Din uppkörning kommer innehålla allt det du skrev om men du kan även lägga till stadskörning.
Korsningar och rondeller lär du få köra igenom eftersom Västerås är en ganska stor stad :)

Men tycker du sånt är svårt så kanske du borde skjuta upp din uppkörning lite då du inte verkar vara tillräckligt säker på dig själv.
Gäst 2017-11-21 02:53 ! Citera #
Cyklister.
Jimmy 2018-03-11 12:52 ! Citera #
Hej.jag har taxi körprov imorgon i västerås och jag bor i stockholm.kan någon skicka några populära adresser som inspektörer ber om att köra med hjälp av GPS i taxikörprov så kan jag träna mig själv.
Mvh
Gästen 2018-03-11 13:32 ! Citera #
Jimmy 2018-03-11
Hej.jag har taxi körprov imorgon i västerås och jag bor i stockholm.kan någon skicka några populära adresser som inspektörer ber om att köra med hjälp av GPS i taxikörprov så kan jag träna mig själv.
Mvh
Det är i princip omöjligt att veta vilka mål just du kommer få köra till då det är inspektören som väljer just där och då vart du ska köra. Och när det gäller taxi så har dom nästan aldrig samma körrundor..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest