Start > Körkortsforum > Fan också :(

Fan också :(

Rocky 2017-10-12 22:47 ! Citera #
Gäst 2017-10-11
Det här med tiderna suger, lätt för folk att säga: stressa inte etc..men det kräver tid & pengar.. :? men man får helt enkelt se att körkort är fan inte lätt, och ge inte upp!
Körkort är en investering för livet
jenny 2017-10-13 08:34 ! Citera #
I know the feeling. Jag har kört upp och gjort teorin 5-6 ggr men har aldrig klarat det.. Men nu har jag inte försökt på säkert 6 år så jag vet inte hur jag ska göra om jag ska fortsätta eller inte. Har asperger och koncentrations svårigheter så det kan bli svårt.
Gäst 2017-10-13 11:17 ! Citera #
jenny 2017-10-13
I know the feeling. Jag har kört upp och gjort teorin 5-6 ggr men har aldrig klarat det.. Men nu har jag inte försökt på säkert 6 år så jag vet inte hur jag ska göra om jag ska fortsätta eller inte. Har asperger och koncentrations svårigheter så det kan bli svårt.
Varför klarar du ej teorin då? Är det för du inte kan lära dig?
AL 2017-10-13 13:10 ! Citera #
jenny 2017-10-13
Hej Jenny , jag har liknande.

Ge inte upp. tänk på att du har erfarenheter från livet nu som du inte hade för 6 år sedan. Det kan hjälpa dig nu. Testa.

Jag har också svårt med koncentrationen , för mig hjälper det att inte köra för långt tid åt gången . Något annat som hjälper mig är att stänga av radion. Jag behöver ha tyst. Men alla är ju olika.

Men ge inte upp ! Det är det viktigaste.
AL 2017-10-13 13:13 ! Citera #
Något jag brukar göra är att ställa frågor till mig själv när jag åker med andra.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo