Start > Körkortsforum > Fan också :(

Fan också :(

Eva 2017-10-10 05:42 ! Citera #
Det är värsta känsla när man får en fel för mycket liksom.. Pluggat långa kvällar och tidiga morgon... Hoppas jag klarar imorgon.
Tack!
Rocky 2017-10-10 12:14 ! Citera #
Eva 2017-10-10
Det är värsta känsla när man får en fel för mycket liksom.. Pluggat långa kvällar och tidiga morgon... Hoppas jag klarar imorgon.
Tack!
Lycka till Eva, hoppas du grejar det!
Gäst 2017-10-10 17:54 ! Citera #
Jag har OCD, MDD och svår ångest samt har kört i 6 år snart (3 med farsan och 3 med trafikskola), jag hade det jättekämpigt, jag var 60% i elevcentralen men han vägrade släppa iväg mig till halkan. Jag pratade inte för jag var väldigt blyg och vågade inte säga emot :( synd att vissa skolor uttnytjar en pga det.

Så jag drog till en annan och förklarade, yada yada, han sa ’vi fixar det kompis’, dagen därpå så fixade jag halkan galant. Sen bokade jag uppkörrning och kunskapsprov direkt, jag klarade teorin på första (53/65) men failade uppkörningen 4 ggr pga småfel.

Det är väldigt kämpigt :( plus det blir kämpigare när man har ett krig som pågår i ens huvud, but Im not backing down. Bara kämpa på och lycka till :)
Red 2017-10-10 18:10 ! Citera #
Kugga själv uppkörningen, och fick ingen tid inom 2 månader.

Måste därför göra om teorin. Känns absolut skit.
Eva 2017-10-10 19:15 ! Citera #
Rocky 2017-10-10
Lycka till Eva, hoppas du grejar det!
Tack så mkt!!
Gäst 2017-10-10 19:47 ! Citera #
Red 2017-10-10
Kugga själv uppkörningen, och fick ingen tid inom 2 månader.

Måste därför göra om teorin. Känns absolut skit.
Finns tider men du måste kämpa för dem. Sitt flera minuter och uppdatera sidan på morgonen.
Gäst 2017-10-11 10:11 ! Citera #
Det här med tiderna suger, lätt för folk att säga: stressa inte etc..men det kräver tid & pengar.. :? men man får helt enkelt se att körkort är fan inte lätt, och ge inte upp!
Gäst 2017-10-11 12:39 ! Citera #
Gäst 2017-10-11
Det här med tiderna suger, lätt för folk att säga: stressa inte etc..men det kräver tid & pengar.. :? men man får helt enkelt se att körkort är fan inte lätt, och ge inte upp!
Det ska inte vara lätt att få sitt körkort!
Och just därför är det viktigt att komma sina prov väl förberedd.
Visst kan man kugga en uppkörning p.g.a stress och osäkerhet, men är man väl förberedd så ska man ändå klara av dessa två punkter, annars är man som sagt inte väl förberedd..

Och tider finns att få om man bara har tålamod att sitta och uppdatera sidan varje minut i ett par timmar på morgonen, och sedan kunna ge sig av ifall man hittar en tid oavsett vart det är..
Gäst 2017-10-11 14:47 ! Citera #
Kuggade i Farsta idag. Allt gick åt helvete känns inte kul :(
Gäst 2017-10-11 19:57 ! Citera #
Håller med..tiderna blir bara längre och längre.. :cry:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor