Start > Körkortsforum > Uppkörning

Uppkörning

NS 2017-10-02 15:54 ! Citera #
Hej alla! Jag har uppkörning imorgonbitti och undrar om ni har några bra tips inför uppkörningen?
Gäst 2017-10-02 22:29 ! Citera #
Nej....

Har du kommit så pass långt att du ska ha uppkörning så borde du kunna veta vad du ska göra ;)
Om inte, så vill jag inte ha dig i våran trafik :D
Gäst 2017-10-04 00:50 ! Citera #
Men jisses, han/hon kanske vet men är ändå rädd att göra misstag av nervositet.

Jag klarade min uppkörning för en vecka sedan och bästa tipset är att äta något lätt till frukost, försök att inte vara för nervös (lätt att säga men svårt att göra), gör du misstag under uppkörningen så fastna inte för mycket på det utan fortsätt köra som du brukar. Alla gör misstag i trafiken men det är viktigt att inte vara en trafikfara.

Har du övningskört tillräckligt och är säker på dig din körning så kommer det att ligga i minnet hur du ska köra :).

Lycka till!
Gäst 2017-10-04 09:39 ! Citera #
NS 2017-10-02
Hej alla! Jag har uppkörning imorgonbitti och undrar om ni har några bra tips inför uppkörningen?
Låtsats att det är en kompis du ska lämna någonstans, så gjorde jag och det kändes jättebra / lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 00:29
2
I dag 00:20
9
I går 19:38
11
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov