Start > Körkortsforum > Kan man se lediga provtider if…

Kan man se lediga provtider ifall man har en bokning?

Gäst 2017-09-22 13:55 ! Citera #
Hej alla,
Jag har en bokning för körporvet nu i oktober, min andra uppkörning då..det jag undrar ifall jag kan se tider som finns i nov/dec? eller ser jag det efter min andra uppkörning ifall det skulle skita sig? hur funkar boknings systemet? nu när jag loggar in så ser ja tidigaste tiden den dagen ja kör upp samt tider 2018 i feb..vill bara veta hur systemet funkar..hoppas jag fixar andra gången men måste ändå vara beredd på att det kan gå hursomhelst..därför vill ja veta ifall man kan boka direkt efter uppkörningen i oktober..teorin går ut 1 nov... : kommer det se ut såhär fram till sommarn med uppkörnings tider?

Tacksam för svar!
Gäst 2017-09-22 18:12 ! Citera #
Du kan se alla lediga tider även om du är bokad på en tid. Men du kan ju inte boka en tid fören du kört provet lr avbokar.

Tyvärr är det sjukt dåligt med tider.
Gäst 2017-09-22 20:28 ! Citera #
Okej, verkligen..känner mig lite stressad.. :cry:
Gäst 2017-09-22 20:29 ! Citera #
När lugnar det ner sig? någon som vet? :?
C 2017-09-22 22:29 ! Citera #
Är också stressad av det. Har uppkörning snart
Gäst 2017-09-23 13:55 ! Citera #
Gäst 2017-09-22
När lugnar det ner sig? någon som vet? :?
Det kommer nog rulla på som det är nu med tanke på att många vill ha tider innan jul..
Sedan kommer våren, och då blir det högtryck igen..
Gäst 2017-09-24 09:39 ! Citera #
Det är bäst att köra upp i mars/april. Minst som kör då.
Gäst 2017-09-26 18:59 ! Citera #
Okej men när till våren börjar högtrycket? och när minskar det nu i år? nov/dec?
Gäst 2017-09-26 19:27 ! Citera #
Gäst 2017-09-24
Det är bäst att köra upp i mars/april. Minst som kör då.
Stämmer inte..Högtrycken börja komma igång vid just mars/april för att dom flesta vill ha sina körkort innan sommaren.
Så ska man köra upp när det är minst folk så ska man köra upp under vinterhalvåret, helst så nära jul och nyår som möjligt.
Gäst 2017-09-28 07:51 ! Citera #
Känns att det aldrig finns tider..ok men alltså nov-feb så lugnar det ner sig? O då undrar jag ifall man kan boka uppkörningen veckan därefter eller några dagar efter ifall man har kuggat?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor