Start > Körkortsforum > Teoriprovet snart

Teoriprovet snart

Hello 2017-09-22 13:00 ! Citera #
Hej, har snart teoriprovet. Undrar bara om boken samt elevcentralen och gratis online prov räcker? Och hur är det riktiga provet i jämförelse med alla dessa ”testprov” online. En bra skillnad eller samma svårighetsgrad? Hur ser det ut? :)
Gäst 2017-09-22 14:45 ! Citera #
Hello 2017-09-22
Hej, har snart teoriprovet. Undrar bara om boken samt elevcentralen och gratis online prov räcker? Och hur är det riktiga provet i jämförelse med alla dessa ”testprov” online. En bra skillnad eller samma svårighetsgrad? Hur ser det ut? :)
Hur många av dessa trådar ska det skapas??
Om du orkar leta lite så finns det fler som har ställt exakt samma fråga som dig...Läs där!!
Hello 2017-09-22 15:30 ! Citera #
Om du ändå inte ska svara på frågan så behöver du ju inte slösa din tid .. Inte något jag skulle gjort iallafall, värdesätter mitt liv ;)
Jim 2017-09-22 16:08 ! Citera #
Provet är väldigt lik Elevcentralen.
Gäst 2017-09-22 16:45 ! Citera #
Hello 2017-09-22
Om du ändå inte ska svara på frågan så behöver du ju inte slösa din tid .. Inte något jag skulle gjort iallafall, värdesätter mitt liv ;)
Märks inte eftersom du startar samma tråd som 100 andra före dig också har gjort...
Tyder rätt klart på att du är slö och inte orkar leta.. Vore ju ett under om du ens har orkat läsa teorin :D
Gäst 2017-09-25 08:54 ! Citera #
Läs de andra trådarna som har exakt samma frågor :)
Sevda 2017-09-26 19:40 ! Citera #
Hur kan man se prover från Elevcentralen?
Carlos 2017-09-27 22:51 ! Citera #
Hej jag är klart med uppkörning men saknar teori asså förstår inte riktig har kuggat teori nu 4 gånger med samma resultat och har läs Elevcentralen nästan alla faser och repetition samtidig har jag läs lite boken och har jag köpt andra appar så förstår inte varför jag ej kan klara det ?!! Hjälp tips

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo