Start > Körkortsforum > YES! Klarade uppkörningen, Esk…

YES! Klarade uppkörningen, Eskilstuna.

Gäst 2017-09-18 09:53 ! Citera #
Yaaay! Idag klarade jag uppkörningen så nu väntar man hem den rosa lappen.

För min del så hade jag 30 min uppvärmning med trafikskolan innan vi körde till Trafikverket.

Väl på plats fick jag en urgullig kvinna som var pratglad och lugn. Vilket gjorde så jag slappnade av direkt för jag är väldigt introvert av mig.

Hon berättade hur allt fungerade och sedan fick jag göra en säkerhetskontroll utav däcken. När det var klart satte vi oss i bilen och då berättade hon mer att hon kommer säga höger, vänster, följ skyltar eller att jag har ett eget mål som jag hittar till. Hon tyckte vi kunde åka hem till mig och vi åkte mot mig sedan fick jag köra in i ett villaområde och backa runt ett hörn och sedan tillbaka till Trafikverket och välja en valfri parkering.

Där berättade hon att jag var godkänd och frågade om jag hade kört mycket. Vilket jag har gjort. Väldigt Mycket! Straxt över 1000 mil på 7 månader.
Var väl förberedd så kommer de gå hur bra som helst.

:D
Micke 2017-09-18 12:11 ! Citera #
Grattis!!

Eskilstuna är en rolig stad att köra i, fast det enda man minns därifrån är att det finns sjukt mycket rondeller :D
T 2017-09-18 19:06 ! Citera #
Grattis till körkortet! Vad kul att du fick köra hem till dig, då har man ju verkligen koll på vägen. :) Tycker att det kan vara ganska svårt att köra mot ett helt okänt mål annars.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I går 22:25
1
I går 18:15
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov