Start > Körkortsforum > Köra upp i Kiruna.

Köra upp i Kiruna.

Anna 2017-09-16 15:35 ! Citera #
Hej,
Jag kuggade på uppkörningen som gjordes i Jakobsberg, Stockholm. Tidigaste tiderna för omprov på olika ställen i stockholmsområdet var i Januari/Februari, då har mitt teoriprov gått ut så nu bokade jag en tid i kiruna som hade tid i oktober. Jag har bott där i två år och min pojkvän bor kvar, därav valde jag uppkörning där, hehe.

Min fråga är bara vad ni har för erfarenheter från uppkörning i Kiruna. Vad för bil fick ni köra? Jag ska låna trafikverkets bil.
Jag är mest nyfiken för hittar väldigt lite när jag googlar om det.
chrille96 2017-09-16 16:40 ! Citera #
Hej!
Körde upp här i Kiruna för två år sedan, fick då köra en Volvo v60 som jag hyrde av trafikverket. Vart du kommer få köra varierar gång till gång men gissar att du kommer få köra efter Norge vägen/Nikkaluokta vägen när det gäller körning på landsväg. Sen en sväng inne i centrum osv. Kiruna är ju inte stort direkt ;)

Lycka till!
Oliver 2017-11-05 21:15 ! Citera #
Hur gick det? :)
Miansson 2019-10-17 14:41 ! Citera #
Hi
Jag vill göra taxi körkort i kiruna för det är länge i min stad, kan någon vägleda mig om detta? vilken typ av bilar de använder för test och det är hård text eller inte? Tack så mycket

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov