Start > Körkortsforum > Teoriprov när man är under 18?

Teoriprov när man är under 18?

Yosef 2017-09-15 11:25 ! Citera #
Hej!

Jag vet att man måste klara båda uppkörningen och teoriprovet inom 2 månader.
Dock så undrar jag ifall jag blir 18 under januari, kan jag då fixa teorin innan under december? Liksom för att fokusera på det föra och de ena.

Om jag har förstått rätt också så kan jag även fixa riskutbildningen och resten för att ta körkort när jag är 17 förutom uppkörningen?

Tack på förhand!
Helena 2017-09-15 13:25 ! Citera #
Yosef 2017-09-15
Hej!

Jag vet att man måste klara båda uppkörningen och teoriprovet inom 2 månader.
Dock så undrar jag ifall jag blir 18 under januari, kan jag då fixa teorin innan under december? Liksom för att fokusera på det föra och de ena.

Om jag har förstått rätt också så kan jag även fixa riskutbildningen och resten för att ta körkort när jag är 17 förutom uppkörningen?

Tack på förhand!
Hej Yosef!

Jag vet inte om det går med tanke på att du bokar både teorin och uppkörning samtidigt, och båda proven görs ganska tätt inpå varandra, så du kan inte göra teorin och sedan förvänta dig att du ska köra uppkörning en månad senare.
För det mesta så gör man uppkörningen bara några dagar emellan sin teoriskrivning..

Däremot så har jag för mig att du mycket väl kan göra bägge riskutbildningarna innan du bokar ditt teori och körprov.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor