Start > Körkortsforum > 9 oktober

9 oktober

Gäst 2017-09-30 23:25 ! Citera #
Vilda 2017-09-18
Jag hoppas jag klarar det.. pluggar massor o tyckte de gick bra tills jag kom till repetition på elevcentralen.. suck...
Tyckte du Repetitionen på Elevcentralen var svår? Hade jag varit i dina kläder så hade jag börjat plugga ännu hårdare, för repetitionen ska sitta innan den stora dagen, jag personligen tyckte hela teorin var sjukt lätt, jag fick 57/65 på kunskapsprovet, läste boken 2 grr och gjorde alla testen på elevcentralen snittade 64 varje gång, full pott på repetitionen, men jag kan rekommendera boken, det var där mina djupgående kunskaper sitter än i dag. Jag har haft körkort i snart 2 år
Gäst 2017-09-30 23:28 ! Citera #
Gäst 2017-09-30
Tyckte du Repetitionen på Elevcentralen var svår? Hade jag varit i dina kläder så hade jag börjat plugga ännu hårdare, för repetitionen ska sitta innan den stora dagen, jag personligen tyckte hela teorin var sjukt lätt, jag fick 57/65 på kunskapsprovet, läste boken 2 grr och gjorde alla testen på elevcentralen snittade 64 varje gång, full pott på repetitionen, men jag kan rekommendera boken, det var där mina djupgående kunskaper sitter än i dag. Jag har haft körkort i snart 2 år
Postade fel ber om ursäkt
Vilda 2017-10-03 17:32 ! Citera #
Claudia 2017-09-19
Repetitionen på Elevcentralen är sjukt svår, men jag kan lugna dig med att det är värt det. Många av dem frågorna dök sedan upp ordagrant på själva provet, så även fast det tar tid att klara ut alla test på Elevcentralen så är det bara att kämpa på och inte ge upp!
Jag gör testerna om o om igen, ska göra slutprovet imorgon på körskolan.. skriver ner de jag har fel på, hamnar runt 57-60 när jag har fel, o sen kollar jag upp svaren o gör om provet o klarar de.
Vilda 2017-10-09 17:12 ! Citera #
I did it !
:) :) :) :)
Christian 2017-10-09 22:05 ! Citera #
Grattis jag ska göra mitt prov nu januari muntligt för 3 gången men nu läser jag boken och gör en massa tester på elevcentralen och snittar på mellan 60-66..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov