Start > Körkortsforum > Rusningstrafik vid Jakobsberg

Rusningstrafik vid Jakobsberg

Gäst 2017-09-13 07:45 ! Citera #
Tjaa!

Kör upp under rusningstrafik vid Jakobsberg, någon som kört där under rusningstid? Kör kl 15:40.. en till sak: vad har dem för uppkörningstider? 8-16?17?
Gäst 2017-09-13 13:46 ! Citera #
Om du ska köra upp och fått en tid så står det ju på lappen vad klockan kommer vara :D
Och nej, det är inte speciellt mycket svårare att köra upp i jakan än vad det är vid andra ställen.
Det är bara folk som sätter spöken i huvudet på sig själv som tycker det..
Gäst 2017-09-13 20:37 ! Citera #
Jo jag vet vilken tid jag ska ha uppkörningen såklart men undrar vilka tider dem kör i allmänt..jaa det är väl att bara ta det lugnt :) har du kört där?
Gäst 2017-09-14 00:05 ! Citera #
Gäst 2017-09-13
Jo jag vet vilken tid jag ska ha uppkörningen såklart men undrar vilka tider dem kör i allmänt..jaa det är väl att bara ta det lugnt :) har du kört där?
Japp, hade min uppkörning där för drygt ett år sedan, gick hur bra som helst..
Fick en inspektör som hette Micke, han var hur trevlig som helst, klarade på första försöket..
Gäst 2017-09-14 11:16 ! Citera #
Ja tyvärr så fick jag en kall dam, hon sa inte ett ord eller trevlig heller, visst har hon inga krav på det men åtminstone kan man väl vara lite välkommande osv..aja bara att gilla läget och göra sitt bästa och inte grotta in sig på gamla saker..lättare sagt än gjort!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest