Start > Körkortsforum > Bara körprov?

Bara körprov?

Hej 2017-09-11 00:35 ! Citera #
Hej, jag har automatkörkort och vill fixa manuell, måste jag bara göra körprovet eller allt om igen( risk 1,2 ,teori och körprov?
inspektörn 2017-09-11 05:50 ! Citera #
Bara körprov!
N 2017-09-11 11:38 ! Citera #
Bara körprov
Har också bara automat och tänker ta Manuel om ett år
Gäst 2017-09-11 13:07 ! Citera #
N 2017-09-11
Bara körprov
Har också bara automat och tänker ta Manuel om ett år
Varför tog du inte för manuell direkt, nu blir du ju tvungen att lägga ännu mera pengar på dit körkort :D
Gäst 2017-09-11 13:44 ! Citera #
Hade ingen tålamod till att lära mig växla då
Jonis 2017-09-11 18:02 ! Citera #
Gäst 2017-09-11
Varför tog du inte för manuell direkt, nu blir du ju tvungen att lägga ännu mera pengar på dit körkort :D
Kanske han/hon provade manuell men tyckte inte att inlärningen gick bra och ville prova igen med mer körerfarenhet? Det är inget konstigt.

Dessutom behöver han/hon bara boka en ny uppkörning. Det är småpengar. Hans befintliga körkort gör så han slipper all riskutbildning, teori och körkortstillstånd.
Gäst 2017-09-11 19:01 ! Citera #
Jonis 2017-09-11
Kanske han/hon provade manuell men tyckte inte att inlärningen gick bra och ville prova igen med mer körerfarenhet? Det är inget konstigt.

Dessutom behöver han/hon bara boka en ny uppkörning. Det är småpengar. Hans befintliga körkort gör så han slipper all riskutbildning, teori och körkortstillstånd.
Exakt ;))
Gäst 2017-09-11 22:26 ! Citera #
Jonis 2017-09-11

Det vet jag att man bara gör ett körprov, men skulle han/hon kugga det ett par gånger så börjar det bli tusenlappar och inte småpengar... Bättre då att ta manuell på en gång så slipper man hålla på :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest