Hej Anonymskum
Verkligen känns så svårt här. Jag själv är en väldigt positiv person men när sådant händer hur håller man positivitetet. Hoppas att du får en lykad uppkörning nästa gång. Jag själv har kuggad efter 15 lektioner och privat körning. Vet inte hur mycket mer det krävs.
Min fråga till dig är hur tänker du framöver? Vad är dina planer? Jag själv känner lite vilse och vet inte hur ska jag göra så att det blir bra. Det tar så mycket tid, pengar, energi. Och on top of that finns inga lediga tider för uppkörning i närtid.
Gäst, jag känner bara för att ge upp, och har ingen tid, lust eller pengar kvar att fortsätta, men det måste jag göra ändå. Tillslut så kommer dagen på uppkörningen då jag inte ens orkar bry mig alls, och DÅ kommer jag klara det.
Men det kommer ta mycket tid och pengar, men det är lika bra att fortsätta, annars har man slägt ut flera tusen kronor helt i onödan. Det jag ska göra är att skita helt och hållet i teoriprovet och kugga den tills jag klarat uppkörningen.
Klarar jag uppkörningen hinner jag på två månader på mig att träna in teorin igen, istället för att allt hänger på själva uppkörningen.
Men det kommer kosta pengar, men det får det fan göra. Folk har sagt till mig att bil är dyrt... nej det är KÖRKORTET som är dyrt