Start > Körkortsforum > Helt sjukt med tider i skåne..…

Helt sjukt med tider i skåne...

L 2017-09-07 09:24 ! Citera #
Hej, har fått godkänd teori, och ska snart ha min uppkörning, men blir mer stressad utav att det inte finns några tider alls i skåne. Den tidigaste tiden är nästa vecka, sen står det helt tomt till 2018, vad är detta?

Det sjukaste är att jag, när jag gick till trafikverket för min teori, såg en massa elever som gjorde sin uppkörning (med trafikskolans bil) som hade sin andra eller tredje uppkörning. Det är SJUKT? Med hur mycket vi betalar kan de inte anställa fler personal? INGENSTANS i skåne hittar jag tider innan 2018
Gäst 2017-09-07 09:31 ! Citera #
L 2017-09-07
Hej, har fått godkänd teori, och ska snart ha min uppkörning, men blir mer stressad utav att det inte finns några tider alls i skåne. Den tidigaste tiden är nästa vecka, sen står det helt tomt till 2018, vad är detta?

Det sjukaste är att jag, när jag gick till trafikverket för min teori, såg en massa elever som gjorde sin uppkörning (med trafikskolans bil) som hade sin andra eller tredje uppkörning. Det är SJUKT? Med hur mycket vi betalar kan de inte anställa fler personal? INGENSTANS i skåne hittar jag tider innan 2018
Du har två val:

1. Kontinuerligt uppdatera sidan varje dag på morgonen och sno tider som folk avbokar.

2. Boka utanför Skåne.

Glöm ”gå in och boka en gång och sedan vänta på datumet” om du vill köra upp snart. Du måste kämpa för tiderna.
L 2017-09-07 09:34 ! Citera #
Gäst 2017-09-07
Du har två val:

1. Kontinuerligt uppdatera sidan varje dag på morgonen och sno tider som folk avbokar.

2. Boka utanför Skåne.

Glöm ”gå in och boka en gång och sedan vänta på datumet” om du vill köra upp snart. Du måste kämpa för tiderna.
Jag uppdaterar sidan varje morgon men de enda dagarna som kommer upp är denna månaden, och den speciella veckan, ingenting nästa månad? Och det finns ingenting utanför skåne heller, är det lättare att få tid om man ringer trafikverket tror du?
N 2017-09-07 12:55 ! Citera #
Kolla hela tiden finns folk som avbokar man måste va snabb
L 2017-09-08 08:04 ! Citera #
N 2017-09-07
Kolla hela tiden finns folk som avbokar man måste va snabb
Känns nästan meningslöst... jag kollar på framtida uppkörningar och det finns bara inte...trafikverket är fan jävligt snåla med tider när man ändå ska betala en så jävla hög avgift för proven också, fyfan
Gäst 2017-09-08 12:43 ! Citera #
L 2017-09-08
Känns nästan meningslöst... jag kollar på framtida uppkörningar och det finns bara inte...trafikverket är fan jävligt snåla med tider när man ändå ska betala en så jävla hög avgift för proven också, fyfan
Det finns tider men det är många som kör. Du använder din förstagångsprioritet på din tid du har nästa vecka. Om du kuggar är du absolut körd såvida du inte gör uppdateringstricket väldigt mycket.
Helena 2017-09-08 13:11 ! Citera #
Man får sitta och uppdatera sida var 5:e sekund, för rätt som det är så ploppar det fram en tid..
Så det gäller att vara snabb och ta den...

Min sambo gjorde så i morse, han satt från kl 08-09.15 och bara uppdaterade sidan i stort sett hela tiden.
Och han fick en tid, bokade den och är nu iväg för att ha sin andra uppkörning..

Så det går om man bara ger sig fasiken på det och är ENORMT envis :D
Desperation 2017-09-08 14:01 ! Citera #
Ja men sånt inte möjligt i Stockholm....
Helena 2017-09-08 19:07 ! Citera #
Desperation 2017-09-08
Ja men sånt inte möjligt i Stockholm....
Jo det är det....Vi bor nämligen i Sthlm :D
Så detta är likadant över hela Sverige :D

Kan meddela att min sambo klarade sin andra uppkörning, så är nu är vi två som har körkort :)
Kan vara skönt när man ska ha semester nästa sommar att slippa och köra hela tiden :D
L 2017-09-09 11:49 ! Citera #
Helena 2017-09-08
Jo det är det....Vi bor nämligen i Sthlm :D
Så detta är likadant över hela Sverige :D

Kan meddela att min sambo klarade sin andra uppkörning, så är nu är vi två som har körkort :)
Kan vara skönt när man ska ha semester nästa sommar att slippa och köra hela tiden :D
Wohoo! Grattis!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest