Jag har kuggat teorin 3 gånger nu och fått exakt lika mycket poäng!!!! (45 poäng)
Jag vet inte alls vad jag gör fel, så är det någon som har bra tips på hur jag ska lägga upp mitt pluggande? Vilka strategier har ni?
Plugga på exakt samma sätt som du gör/gjorde när du hade ett prov i skolan.
För nått prov borde du ju ha klarat, och då vet du vilket sett som passar just dig bäst.
Och med tanke på dina låga resultat så borde du sätta igång och plugga rätt så omgående eftersom man får ha hela 13 fel på hela provet men ändå klara sig, och du hade 20 fel...
Men tänkt som sagt igenom hur du pluggade inför ett prov i skolan, att få tips från hur andra pluggar är bara dumt, för det kan vara sett som inte alls passar dig, alla är vi olika och därmed pluggar vi på olika sett. Och gör du som andra gör så kan det bara strula till det ännu mera för dig...
Lycka till!!
Läs boken! Läs och läs och läs lite till, memorera, gör anteckningar på det som är klurigt. Försök att leka dig fram med teorin, här kommer 2 exempel: skylten som visar nedsatt syn 5 svarta prickar = blind, hur ser du att det är en lastbil med släp jo skylten är slät, där andvände jag lite rim,testa lek med tanken, jag gjorde det och fick 59 på kunskapsprovet, men framförallt läs boken, den kan göra skillnaden och även för plånboken. Lycka till min vän
Tack så mycket för tipsen!
Tack så mycket för tipsen!
Eller skylten som har 3 runda symboler som betyder nedsatt hörsel = döv
Eller skylten som har 3 runda symboler som betyder nedsatt hörsel = döv
Ööööö va???
Vad yrar du om???
Vad har detta med frågan att göra???
Ööööö va???
Vad yrar du om???
Vad har detta med frågan att göra???
Vadå!? Personen ville ha tips och hon fick ett
Vadå!? Personen ville ha tips och hon fick ett
Ja personen ville ha strategi hjälp för att plugga bättre, personen frågar inte efter enskilda trafikskyltar