Start > Körkortsforum > Körskola inte gett inloggning …

Körskola inte gett inloggning till elevcentralen?

L 2017-08-16 12:41 ! Citera #
Hej, jag har skrivit in mig i en skola nu och bokat en lektion, hade tänkt boka fler efter hand beroende på hur mycket jag behöver.
Många skriver här om elevcentralen osv. men de har inte sagt någonting till mig? Borde jag skriva in mig i en annan trafikskola? Känns inte seriöst och det kändes inte som om de ville hjälpa mig på bästa sätt.
Gäst 2017-08-16 13:38 ! Citera #
Alla körskolor har inte tillgång till elevcentralen eftersom dom inte är anslutna dit.
Min körskola som jag gick hos hade inte heller elevcentralen, men det gick utmärkt ändå :D
L 2017-08-16 21:45 ! Citera #
Gäst 2017-08-16
Alla körskolor har inte tillgång till elevcentralen eftersom dom inte är anslutna dit.
Min körskola som jag gick hos hade inte heller elevcentralen, men det gick utmärkt ändå :D
Min trafikskola har elevcentralen, men de gav mig inget inlog, är rädd att de inte ville ’slösa’ tid på mig pga. jag inte köpt paket, bara individuella lektioner... vilket inte är rättvisst alls då de egentligen ska hjälpa mig på bästa sätt.. De nämnde inte ens paketpris osv när jag frågade.
Gäst 2017-08-17 11:02 ! Citera #
L 2017-08-16
Min trafikskola har elevcentralen, men de gav mig inget inlog, är rädd att de inte ville ’slösa’ tid på mig pga. jag inte köpt paket, bara individuella lektioner... vilket inte är rättvisst alls då de egentligen ska hjälpa mig på bästa sätt.. De nämnde inte ens paketpris osv när jag frågade.
...har du köpt elevcentralen?
Tesfom 2018-10-31 21:14 ! Citera #
Varför inte funkar login

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest