Start > Körkortsforum > Första lektion med trafikskola…

Första lektion med trafikskolan

Hej! 2017-08-14 15:37 ! Citera #
Har ni några tips inför imorgon? Hade inte tänk använda trafikskolan som ’skola’ utan jag har redan lärt mig det mesta inom körning, och tycker själv att jag kan allt rätt så bra.
Gäst 2017-08-14 15:50 ! Citera #
Ja du, om du själv känner att du kan allt rätt så bra så finns det väl inga tips att ge dig, eller hur? :lol: Kör bara så som du alltid kör och att ta åt dig av den eventuella kritiken körskoleläraren kommer ge dig. Se också till att ta med dig din privata handledare så att hen också kan ta lärdom av de eventuella brister som du kommer påvisa under körlektionen, ifall handledaren har lärt dig något felaktigt, och så att ni kan få tips inför fortsättningen. Så gjorde iaf jag.
Hej! 2017-08-14 16:37 ! Citera #
Tack så mycket! Hur många lektioner med trafikskolan tog du innan uppkörning?
Gäst 2017-08-14 17:31 ! Citera #
Hej igen!

Började med en testlektion där körskoleläraren fick säga vad de tyckte om min körning, efter det tog jag 4 lektioner till eftersom det inte gick så bra på min testlektion hahah
Gäst 2017-08-14 21:12 ! Citera #
Hejsan!

vad var det som gick fel?
Gäst 2017-08-15 13:43 ! Citera #
Jag tog 10 körlektioner med körskolan innan jag bokade in prov.
Hade aldrig suttit framför ratten tidigare så jag ville lära mig alla grunderna rätt direkt från början.
Sedan mängdtränade jag hemma med min handledare tills jag kände mig mogen att boka proven.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor