Start > Körkortsforum > Vad för bil fick i köra?

Vad för bil fick i köra?

Nyfiken 2017-08-08 09:14 ! Citera #
Vad fick ni köra för bil på uppkörningen?
I Jakobsberg fick jag köra en Volvo, på parkeringen fanns ingen vw fastän det står på hemsidan att man antingen får köra en vw eller volvo.
Ska köra upp i Farsta och hoppas få köra en Golf. Ni som kört upp där, vad fick ni köra för bil?.
Någonstans kunde jag läsa att man får köra volvo som privatist och Golf när skolan anmäler en.
Gäst 2017-08-08 15:54 ! Citera #
Skit i bilmärket!!

kan du köra och är mogen för en uppkörning så ska du klara av det oavsett vilken bil du får...
Allt för många tjatar om vilken bil man får....jisses!!!....
Gäst 2017-08-08 18:56 ! Citera #
Volvo V60, första gången i bilen och inte motorstopp eller något ...
Gäst 2017-08-08 20:19 ! Citera #
Volvo V60
Gäst 2017-08-08 21:56 ! Citera #
Körskolans bil
Gäst 2017-08-08 22:51 ! Citera #
Volvo xc 90
Gäst 2017-08-09 11:56 ! Citera #
Skolans vw golf.
Annan gäst 2017-08-09 13:19 ! Citera #
Gäst 2017-08-08
Skit i bilmärket!!

kan du köra och är mogen för en uppkörning så ska du klara av det oavsett vilken bil du får...
Allt för många tjatar om vilken bil man får....jisses!!!....
Det stämmer delvis.. Har man innan kört många bilsorter men aldrig Volvo t.ex då blir det en väldigt annorlunda körupplevelse.
Jag menar inte att man ska köra åt helevete bara för det är en annan bil, men när bilen inte reagerar som man är van blir man lite ställd. Och på uppkörningen (Volvo v40 -15) kunde inte jag reda ut det på mina 20 minuter. Resultatet blev att jag växlade för sent/tidigt - hade behövt köra en likadan bil en lite längre stund bara för att få känna på den.
Nick 2017-08-09 14:00 ! Citera #
Annan gäst 2017-08-09
Det stämmer delvis.. Har man innan kört många bilsorter men aldrig Volvo t.ex då blir det en väldigt annorlunda körupplevelse.
Jag menar inte att man ska köra åt helevete bara för det är en annan bil, men när bilen inte reagerar som man är van blir man lite ställd. Och på uppkörningen (Volvo v40 -15) kunde inte jag reda ut det på mina 20 minuter. Resultatet blev att jag växlade för sent/tidigt - hade behövt köra en likadan bil en lite längre stund bara för att få känna på den.
Jag har kört många olika bilar, alltifrån audi rs4 på 500 hästar, äldre fiat och Volvos, Volkswagen Golf, Toyota, etc.

Privat kör jag Volvo v40 diesel nyare årsmodell.

Jag förstår inte vad du menar.
Fet 2017-08-09 16:37 ! Citera #
Nick 2017-08-09
Jag har kört många olika bilar, alltifrån audi rs4 på 500 hästar, äldre fiat och Volvos, Volkswagen Golf, Toyota, etc.

Privat kör jag Volvo v40 diesel nyare årsmodell.

Jag förstår inte vad du menar.
Intressant att du upplever Audi Rs4 och Fiat likadana vad gäller körupplevelsen...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov