Hur många har klarat teoriprovet endast med hjälp av denna sida?

Öppet forum, ingen registrering
15:23
Länka

Som rubriken lyder, vill veta hur mina odds ser ut då jag skriver provet imorgon 😂

21:25
Länka

Inte speciellt många utav det som jag har läst härinne 😄

23:28
Länka

E de ingen som har klarat teori frågorna från denna sida?? 😕

23:20
Länka

Kan ju bero på att denna sida ska man bara ha som ett extra tillbehör när man läser teorin, inte att ha för att klara teorin 😄

22:44
Länka

Jag klarade mig med god marginal enbart med hjälp av denna sida, så det går 😊 då studerade jag svaren på alla mina fel och de frågor jag var osäker på noga.

17:15
Länka

Jag har inte lärt mig så mycket av dena sida

00:23
Länka

Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know

09:06
Länka
Gäst 2017-10-21

Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know

Köpte inte frågorna, men läste Teori och trafikregler avsnittet på denna sida och klarade provet. Bok i papper har jag inte, sparar träd 😎

20:53
Länka
Q 2017-10-21

Köpte inte frågorna, men läste Teori och trafikregler avsnittet på denna sida och klarade provet. Bok i papper har jag inte, sparar träd 😎

Aha ok.. så du kör förnybar energi då visste du att ett normalstort träd räcker till 50 - 100 böcker!? Och jag har endast en bok hemma och det är körkortsboken. Min bästa vän

13:13
Länka

Denna sida, Elevcentralen tillsammans med boken är det som krävs enligt mig. Jag gjorde testet den 24/10 och klarade det med 60/65 rätt.

Provet är verkligen inte svårt om man förstår teorin och har pluggat på frågorna här och på elevcentralen.

Öppet forum, ingen registrering