Hur många har klarat teoriprovet endast med hjälp av denna sida?
Som rubriken lyder, vill veta hur mina odds ser ut då jag skriver provet imorgon 😂
Inte speciellt många utav det som jag har läst härinne 😄
E de ingen som har klarat teori frågorna från denna sida?? 😕
Kan ju bero på att denna sida ska man bara ha som ett extra tillbehör när man läser teorin, inte att ha för att klara teorin 😄
Jag klarade mig med god marginal enbart med hjälp av denna sida, så det går 😊 då studerade jag svaren på alla mina fel och de frågor jag var osäker på noga.
Jag har inte lärt mig så mycket av dena sida
Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know
Gäst 2017-10-21Boken!! The one and Only!! är allt man behöver, att svara på massa frågor är bara trams, man lär sig bara för stunden ,du får hela helhetspaketet i boken som du kommer att minnas långt tid framöver. trust me i know
Köpte inte frågorna, men läste Teori och trafikregler avsnittet på denna sida och klarade provet. Bok i papper har jag inte, sparar träd 😎
Q 2017-10-21Köpte inte frågorna, men läste Teori och trafikregler avsnittet på denna sida och klarade provet. Bok i papper har jag inte, sparar träd 😎
Aha ok.. så du kör förnybar energi då visste du att ett normalstort träd räcker till 50 - 100 böcker!? Och jag har endast en bok hemma och det är körkortsboken. Min bästa vän
Denna sida, Elevcentralen tillsammans med boken är det som krävs enligt mig. Jag gjorde testet den 24/10 och klarade det med 60/65 rätt.
Provet är verkligen inte svårt om man förstår teorin och har pluggat på frågorna här och på elevcentralen.