Start > Körkortsforum > Uppkörning i Karlstad

Uppkörning i Karlstad

Gäst 2017-07-25 17:17 ! Citera #
Har en uppkörning i Karlstad om tre veckor och har aldrig kört där innan , har bara övningskört i Örebro , hur är vägarna borta ? Någon som vet ??
Gäst 2017-07-25 21:40 ! Citera #
Japp, dom är raka, kurviga och lika krokiga...
Precis som dom är i övriga Sverige :D
Piraten74 2017-07-26 03:52 ! Citera #
Gäst 2017-07-25
Japp, dom är raka, kurviga och lika krokiga...
Precis som dom är i övriga Sverige :D
Hehe bra svar :)
Med rätt kunskap så är det inte svårare där..
Gäst 2017-07-26 13:37 ! Citera #
Piraten74 2017-07-26
Hehe bra svar :)
Med rätt kunskap så är det inte svårare där..
Tackar :)
Nej exakt min åsikt också, man ska ju bara köra en bil, det är lika svårt eller lika lätt oavsett vart man kör.
Så att folk åker bort till andra orter för att göra sin uppkörning fattar jag inte.
Jag kan köpa det om man inte har en tid på orten där man bor, men att man frivilligt bokar en plats på en annan ort man aldrig har kört i förut fast det finns tider på orten där man bor, det är för mig ren idioti.

Tror man att det ska bli lättare så tar man fel, inspektörerna är lika hårda vart man än kör, och kuggar man så beror det inte på platsen man kör på, utan på ens egna körutbildning. Man kanske inte är helt färdig ännu fast man tycker att man är det.
Så där borde alla trafikskolor ta sig i kragen och inte låta folk boka fören dom är helt säkra på att man kan klara sitt körprov på första försöket.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo