Start > Körkortsforum > Uppkörning i annan ort

Uppkörning i annan ort

Gäst 2017-07-24 20:06 ! Citera #
Någon här inne som har haft sin uppkörning i annan ort och aldrig kört där innan och som det ändå har gått bra för ???
Gäst 2017-07-24 21:09 ! Citera #
Klarade min uppkörning i Södertälje, aldrig kört där innan eller efter eller ens varit där överhuvudtaget. Men o andra sidan kan det vara positivt då man kör försiktigare än vad man gör där man övningskört och kan alla hastigheter, skyltar osv så man blir lite mer uppmärksam i en ny ort. Men kan man köra så ska det inte vara några problem att köra på nya ställen sålänge man är noggrann, trafiksäker och följer reglerna :D
Gäst 2017-07-25 20:04 ! Citera #
Jag körde upp på annan ort men tog en liten sväng där samma dag. Dock var den inte lång för jag var så nervös att jag mådde illa.
Sen på själva uppkörningen så fick jag väldigt tydliga instruktioner så jag kunde planera min körning i tid.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 03:29
7
I dag 03:15
2
I dag 00:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor