Uppkörning i Arvidsjaur?

Öppet forum, ingen registrering
14:32
Länka

Någon som har kört i upp i Arvidsjaur (liten ort)?? Ska göra min uppkörning där. Kommer från Stockholm, har bara kört på trafikskolan ca 30 körlektioner.

17:17
Länka

Om du har tagit 30 körlektioner så borde du ju klara uppkörningen utan några större problem...

Och hur svårt kan det vara att köra i Arvidsjaur? Du får väl passa dig för renarna och älgarna 😄 😄

20:44
Länka

😊

Jag har inte kört något privat.. vi får se. Har uppkörningen snart.

21:57
Länka

Om du är van att köra i Stockholm, så kommer det vara hur lätt som helst att köra i lilla Arvidsjaur 😄

05:58
Länka

Borde inte vara tillåtet att köra upp mer än sitt närområde!

Hur fan ska du kunna köra i Stockholm när du inte ens vill köra upp där..

Visst dom kollar på samma saker där uppe som i Stockholm, men anser man tar körkortet där man kommer köra mest på efter.

Hoppas verkligen dom gör det super svårt för dig där uppe!

Sorry min åsikt.

13:54
Länka

😎

Om du vill köra upp i en liten stad så gör det...! själv så körde jag upp i norrland och klarade det galant. Tog en intensivkurs där och bor i stockholm. Jag har många vänner som gör det. Har haft körkort i 1år nu utan problem! Lycka till och som gäst säger... håll utkik på älgarna och renarna!! 😂

03:53
Länka
Lapland 2017-07-13

Någon som har kört i upp i Arvidsjaur (liten ort)?? Ska göra min uppkörning där. Kommer från Stockholm, har bara kört på trafikskolan ca 30 körlektioner.

Hur kommer de sig att du ska köra upp i Avidsjaur och inte i stockholm?

09:32
Länka
Gäst 2017-07-16

Hur kommer de sig att du ska köra upp i Avidsjaur och inte i stockholm?

Det säger ju sig själv varför..

Så klart mindre trafik å anses som mycket enklare att köra upp på.

Har skrivit min åsikt tidigare i tråden!

14:18
Länka

Vi har en sommarstuga där..

Öppet forum, ingen registrering