Start > Körkortsforum > Bosses körskola i kungälv -erf…

Bosses körskola i kungälv -erfarenhet

soso 2017-07-11 10:57 ! Citera #
Hej! jag undrar ifall någon har haft erfarenhet utav bosses körskola i kungälv? jag har köpt 20 körlektioner hos dem och jag har fått en körlärare med namnet george. vet någon hur han är och hur han lär ut? är han lugn eller stressar han. jag har nämligen haft en kvinnlig där också som stressade ut som fan och nästan skrek på mig och jag behöver en ostressad person som gör att jag slappnar av. för är inte avslappnad så lär jag mig inte utan tvärtom gör jag fler misstag och därför har jag bytt nu till george men hade varit skönt att veta ifall någon har haft honom så jag vet ungefär hur han är
tacksam för svar
mvh soso
Gäst 2017-07-11 14:12 ! Citera #
Om du har kört hos dom tidigare men inte trivdes, varför har du då köpt 20 nya körlektioner?

Gällande Georg så få du väl berätta hur du vill att han ska vara för att du ska lära dig på bästa sätt..
Våga prata, och våga ställ lite krav, dom är där för DIN skull, inte du för deras..
fofos 2018-05-04 07:41 ! Citera #
Hej!
Hur var körskolan??? och Bosse?? Tänkte gå dit också och lära mig. =)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest