Start > Körkortsforum > Hur pluggar ni inför uppkörnin…

Hur pluggar ni inför uppkörningen och teoriprovet?

Selma 2017-07-10 21:26 ! Citera #
Uppskattar svar :)
Micke 2017-07-10 21:41 ! Citera #
Inför teoriprovet läste jag körkortsboken 3 gånger, gjorde prover på körskolan samt gjorde teoritester här på Körkortonline där jag köpte alla 1000 frågorna 2 gånger.. Klarade provet på första försöket.

Inför körprovet så började jag med att ta 10 körlektioner på körskolan så man lärde sig grunderna rätt, sedan mängdtränade jag privat med min sambos pappa. Sedan tog jag bara någon körlektion på körskolan lite då och då för att visa min körlärare att jag följde våran planering som vi hade lagt upp. Totalt vart det 15 körlektioner på körskolan.
Klarade uppkörningen på första försöket.

Lycka till!
TK 2017-07-31 14:57 ! Citera #
Jag tog hem en teori-app, fick lite ångest bara av att se ”hela boken jag måste lära mig” :lol:
Appen fungerade skitbra. Sen kollade jag upp vissa saker i boken ibland.

Kört har jag gjort till och från.
Gjorde en intensivkurs för 5 år sen där jag fick lära mig grunderna, alltså kunde inte ens starta en bil ;)
Och för ca 2 år sen hann jag ta 8 lektioner innan pengarna tog slut. Försökt köra lite privat men det har varit bråk i bilen så jag har undvikt det så mycket jag kunnat :
Men nu sista gången (när pengarna räckte osv.) så körde jag ca 2gg/veckan i ca 2 månader.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov