Start > Körkortsforum > Teoriprov lätt eller svårt?

Teoriprov lätt eller svårt?

Daisy 2017-07-06 15:44 ! Citera #
Hej,

Snart har jag teori prov i sept, jag är så rädd! :cry: :( Jag läste boken och fortfarande övar frågor i Elevcentralen, på något sätt får jag bara 45-46 rätt i övningar prov. Faktum är att jag kommer att ge teori prov på engelska men jag är super rädd endast för teori prov. Det är lätt? Några tips? Jag uppskattar verkligen allas hjälp. Tack på förhand.
Gäst 2017-07-06 17:13 ! Citera #
Om du kan teorin är det ju såklart enkelt. Jag tyckte i alla fall att det inte var svårt på något sätt, visst lite kluriga formuleringar och så, så man måste läsa frågan och svaret en extra gång.
Nick 2017-07-07 00:46 ! Citera #
Daisy 2017-07-06
Hej,

Snart har jag teori prov i sept, jag är så rädd! :cry: :( Jag läste boken och fortfarande övar frågor i Elevcentralen, på något sätt får jag bara 45-46 rätt i övningar prov. Faktum är att jag kommer att ge teori prov på engelska men jag är super rädd endast för teori prov. Det är lätt? Några tips? Jag uppskattar verkligen allas hjälp. Tack på förhand.
Det är omfattande - vilket troligtvis är det ”svåra”. Men att förstå det är enkelt.

Du skall kunna exakt allt, så bara plugga vidare! Det kommer gå super.
Nick 2017-07-07 00:48 ! Citera #
Notera, kan man allting är det sällan provutformingen man har problem med.
Easy 2017-07-10 18:34 ! Citera #
Lättaste provet jag gjort. Pluggade två dagar innan och fick 59/65. Slarvfel tyngde ned mig.
Eli 2017-07-16 11:15 ! Citera #
Jag undrar ocskå, jag har teoriprov i augusti .plugar via elevcetralen och är klar med 54-63 rätt ,läset boken redan 3 gånger. :) plugat gratis prov korkortonline .se 59-63 rätt .Min fråga är var är bäst att plugga innan ska man gå till prov .på andra online är helt annat som på korkortonlien och elevcetral.
55 2017-07-16 23:06 ! Citera #
Eli 2017-07-16
Jag undrar ocskå, jag har teoriprov i augusti .plugar via elevcetralen och är klar med 54-63 rätt ,läset boken redan 3 gånger. :) plugat gratis prov korkortonline .se 59-63 rätt .Min fråga är var är bäst att plugga innan ska man gå till prov .på andra online är helt annat som på korkortonlien och elevcetral.
Be någon närstående att ”förhöra” dig på frågor från din körkortsbok.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov