UPPSKRIVNING IMORGON. HJÄÄÄLP
Hej! Har uppskrivning imorgon och uppkörning på tisdag, är redan så nervös så jag inte kan äta och måste kissa ungefär var 15:e minut. Helt sjukt!
Har ni några tips till mig?
Är frågorna super svåra?
Om du har pluggat på i god tid så är det inte speciellt svårt..
Men om du inte har pluggat så mycket..ja då kan det vara sjukt svårt..
Enda tipset är att inte stressa, läs frågorna ordentligt och skulle du fastna på en fråga så markera den och gå vidare för att sedan titta på den frågan igen när du har svarat på alla..
Jag ska också ha uppskrivning imorrn! I feel ya angående nervositeten, men fan vi klarar det! Lycka tillllll
Kuggade mitt andra teoriprov idag..ska göra om det igen imorgon..osäker på om jag kommer klara det, vad ska jag göra??!
Kuggade mitt andra teoriprov idag..ska göra om det igen imorgon..osäker på om jag kommer klara det, vad ska jag göra??!
Vad har du svårast med ?
Jag har bra koll på alla trafikskyltar osv..fick en fråga om vilket kemiskt ämne som bidrar till sömnhet..hade ingen aning..annars är jag väl osäker på olika situationer i trafik som man ska bedöma..tycker att flera svar stämmer och det är mer en bedömningsfråga enligt m
Jag har bra koll på alla trafikskyltar osv..fick en fråga om vilket kemiskt ämne som bidrar till sömnhet..hade ingen aning..annars är jag väl osäker på olika situationer i trafik som man ska bedöma..tycker att flera svar stämmer och det är mer en bedömningsfråga enligt m
Ämnet du söker efter är Kolmonoxid/koloxid...
Blanda inte ihop detta med Koldioxid som bidrar till växthuseffekten
Plugga frågorna i körkortonline. Liknar väldigt mycket de frågor som kommer på provet!
Lycka till!
Senaste foruminläggen
Rubrik