Start > Körkortsforum > Missar Teorin?

Missar Teorin?

anonym 2017-06-22 15:44 ! Citera #
Hej! Har teoriprov imorgon och uppkörningen ett par dagar senare men är sjuk så kommer inte göra teoriprovet imorgon. Har gjort den innan och klarat men har ej klarat uppkörningen och tiden har gått ut därför måste jag nu göra om den. Ifall man avbokar teorin så måste man avboka uppkörningen med på hemsidan och jag vill ju inte avboka uppkörningen också? Min fråga är nu att ifall jag inte avbokar min teoriprov utan bara missar den, kommer uppkörningen avbokas automatiskt då?
Tacksam för era svar :)
Gäst 2017-06-22 16:02 ! Citera #
Avbokar du teorin avbokas uppkörningen också.
Gäst 2017-06-22 16:03 ! Citera #
Uteblir du från teorin utan att du kan bevisa med läkarintyg blir uppkörningen avbokad
Gäst 2017-06-22 16:04 ! Citera #
Det vet jag. Men men jag menar ifall jag inte avbokar teorin utan bara missar den, avbokas uppkörningen automatiskt då. Jag vill absolut inte avboka uppkörningen då det knappt finns tider just nu :|
anonym 2017-06-22 16:06 ! Citera #
Första gången man gör provet vet jag att man måste göra teorin först. Men nu har jag redan gjort teorin en gång egentligen, är det samma regler ändå?
:/ 2017-06-22 16:08 ! Citera #
Allt står på Trafikverkets hemsida.....

http://www.trafikverket.se/korkort/korkortsprov/personbil-och-latt-lastbil/korprov-b/

Sorry to say.....
Teori först...sen Körprov.....

Ingen som orkar läsa nuförtiden...:/
Gäst 2017-06-22 16:16 ! Citera #
:/ 2017-06-22
Allt står på Trafikverkets hemsida.....

http://www.trafikverket.se/korkort/korkortsprov/personbil-och-latt-lastbil/korprov-b/

Sorry to say.....
Teori först...sen Körprov.....

Ingen som orkar läsa nuförtiden...:/
Nej det är tydligen jättesvårt att söka efter sin egna information själv...

Står klart och tydligt på Trafikverkets sida, och är dessutom jätte lätt att hitta...

Men men... :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor