Start > Körkortsforum > Teoriprov nästa månad

Teoriprov nästa månad

Gäst 2017-06-12 16:41 ! Citera #
Hallå där! jag har teoriprov snart och har gjort många tester här på körkortsonline, tror ni testerna på den här hemsidan kmr gynna mig på provet? nån som har erfarenhet??
Piraten74 2017-06-12 19:20 ! Citera #
Absolut så är frågorna här relevanta för ditt stora prov.
Dock på trafikverket formulerar man frågorna så inte en vettig svensk blir klok ibland.
Men läser man bara ordentligt så är det inga problem.
Det ja själv var osäker på var släpvagn å totalvikt m.m.
Men fick 60 rätt en då. :)
Gäst 2017-06-12 23:14 ! Citera #
Jag tycker frågorna härinne var betydligt mycket lättare än dom som kom på det riktiga provet.
Och mycket av det beror som ”Piraten” skrev att dom formulerar frågorna på vägverkets prov så man kan bli tokig.
Härinne fick jag alltid mellan 93-100% rätt varje gång jag gjorde tester (61-65 rätt) men när jag gjorde provet så hade jag bara 59 :)

Och jag fick inte en enda fråga som var snarlik från denna sida,
Så man ska nog göra dessa prov och ha en åtanke på att det är som en bra bas, men skulle aldrig förlita mig enbart på dessa frågor...Aldrig i livet, inte om du vill klara provet!
Gäst 2017-06-13 10:47 ! Citera #
Men hur ska jag göra för att klara provet då? asså pls help meee har redan kuggat en gång tidigare på teorin och vill inte göra det igen :(
Gäst 2017-06-13 12:44 ! Citera #
Läs gärna ”Kom ihåg” sidorna i boken ifall du har den, där står det viktigaste
Gäst 2017-06-13 15:47 ! Citera #
Okej tack för tipset ska göra det ! :)
Gäst 2017-06-13 17:11 ! Citera #
Gäst 2017-06-13
Men hur ska jag göra för att klara provet då? asså pls help meee har redan kuggat en gång tidigare på teorin och vill inte göra det igen :(
Jag läste boken väldigt noga c:a 3-4 gånger, sedan gjorde jag tester både härinne samt på körskolan och en gratis sida som heter ”GratisTeori”...

Men om jag vore du så skulle jag lägga mest krut på att läsa boken.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo