Start > Körkortsforum > Uppkörning Linköping

Uppkörning Linköping

A 2017-06-01 13:24 ! Citera #
Hej! Jag ska köra upp i Linköping den 6 juni är och jättenervös. Är det svårt att köra upp där? Får man fickparkera och så vidare? Jag är jättenervös och undrar om ni som har kört upp skulle kunna dela med er hur det gick till ????
B 2017-06-01 14:42 ! Citera #
A 2017-06-01
Hej! Jag ska köra upp i Linköping den 6 juni är och jättenervös. Är det svårt att köra upp där? Får man fickparkera och så vidare? Jag är jättenervös och undrar om ni som har kört upp skulle kunna dela med er hur det gick till ????
Det är inte svårare att köra i Linköping än vad det är att köra någon annanstans...
Vad just du får göra vid en uppkörning vet bara din kommande inspektör, du kan mycket väl få fickparkera...

Vad som ingår i en uppkörning kan du leta rätt på själv... Men du gör en FÖR stor sak av det, det är piss enkelt att köra upp, koppla bara av och kör som du brukar så kommer det gå galant...
A 2017-06-01 16:11 ! Citera #
Körde upp idag i vimmerby och sllt gick bra enligt inspektören. Jag körde bra och visste vad jag gjorde, men dock kunde han inte godkänna mig då jag körde 35km/h där det var 30. Han sa hur ledsen han var då han tyckte verkligen att jag höll reglerna annars, men eftersom det var vid en skola och polishuset blev jag ej godkänd. Är så nere och har försökt boka tid här i vimmerby, men alla är upptagna, så nu blir det Linköping.
Isse 2017-06-02 01:38 ! Citera #
B 2017-06-01
Det är inte svårare att köra i Linköping än vad det är att köra någon annanstans...
Vad just du får göra vid en uppkörning vet bara din kommande inspektör, du kan mycket väl få fickparkera...

Vad som ingår i en uppkörning kan du leta rätt på själv... Men du gör en FÖR stor sak av det, det är piss enkelt att köra upp, koppla bara av och kör som du brukar så kommer det gå galant...
Det är hjätte lätt att köra i Linköping än andra städer. Det är stor men enkelt att hitta
B 2017-06-02 13:29 ! Citera #
Isse 2017-06-02
Det är hjätte lätt att köra i Linköping än andra städer. Det är stor men enkelt att hitta
Det var ju det jag skrev :)
Sedan är alla städer lätta att hitta i så länge man läser av skyltarna ordentligt :)
B 2017-06-02 13:31 ! Citera #
A 2017-06-01
Körde upp idag i vimmerby och sllt gick bra enligt inspektören. Jag körde bra och visste vad jag gjorde, men dock kunde han inte godkänna mig då jag körde 35km/h där det var 30. Han sa hur ledsen han var då han tyckte verkligen att jag höll reglerna annars, men eftersom det var vid en skola och polishuset blev jag ej godkänd. Är så nere och har försökt boka tid här i vimmerby, men alla är upptagna, så nu blir det Linköping.
Fasiken vad trist att bli kuggad på ett slarvfel, men jag förstår din inspektör att han var tvungen till att kugga dig.
Dom flesta inspektörer är strikta med att man ska hålla rätt hastighet. Och just vid skolor så är dom extra hårda att man håller rätt hastighet, men du fick ju bra omdöme i övrigt, så du vet att du kan och gjorde allt det övriga skitbra!

Så det är bara att hålla lite extra koll på hastighetsmätaren vid nästa uppkörning!
Lycka till!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
2
I går 13:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo