Start > Körkortsforum > Uppkörning tider

Uppkörning tider

Gäst 2017-07-09 22:22 ! Citera #
Ring runt trafikskolor i närheten och fråga om du kan hyra deras bil till den tiden?
John 2017-07-10 20:35 ! Citera #
Mats 2017-07-09
Johan sluta snacka så mycket skit...

Varför tror du att det heter ”Första gångs prioritet” och inte 4 gångers prioritet?
Man har bara förut 1 gång när det kommer till körprovet!

Men visst kan man ha tur som du har haft att man har hittat lediga tider ändå.
Men förtur har man bara en enda gång!
Ah, men ring och fråga Trafikverket då Mats. För dom vet uppenbarligen inte hur det funkar när jag pratade med dem i telefon för 5 dagar sedan. Dom har säkert hunnit ändra allt redan :/

Jag tog mitt körkort idag.

Och till viss del så är trafik inspektörens perspektiv väldigt lärorikt. Jag har kört med körskola tills dom ryckte jag var redo. Sedan gjorde jag två privata uppkörningar i Jakobsberg, där flest i Stockholm kuggar, så kom inte och säg till mig nu när jag faktiskt klarat av det här att jag inte vet vad jag gör.
John 2017-07-10 20:40 ! Citera #
Gäst 2017-07-09
Sluta köra upp som det vore en körlektion på en trafikskola.
Jag utnyttjar min rätt. Om du tycker det är fel, ta upp det med Trafikverket. Trafik inspektörens perspektiv är faktiskt en del i utbildningen. Bränn inte dina chanser i onödan bara.

Jag till skillnad från många andra har valt att köra upp där jag hittar tider och med automat. Märkligt nog det enda som finns och boka och det fanns uppenbarligen gott om tider både i Jakobsberg och Farsta för den som är sugen.
gäst 2017-07-25 17:39 ! Citera #
Lol man har förtur fyra gånger om man klarar teorin.

för övrigt så kanske du ska undvika att kommentera andras grammatik och ordval för din kommentar var inte så välformulerad.

mvh
Mats 2017-07-25 21:39 ! Citera #
John 2017-07-10
Ah, men ring och fråga Trafikverket då Mats. För dom vet uppenbarligen inte hur det funkar när jag pratade med dem i telefon för 5 dagar sedan. Dom har säkert hunnit ändra allt redan :/

Jag tog mitt körkort idag.

Och till viss del så är trafik inspektörens perspektiv väldigt lärorikt. Jag har kört med körskola tills dom ryckte jag var redo. Sedan gjorde jag två privata uppkörningar i Jakobsberg, där flest i Stockholm kuggar, så kom inte och säg till mig nu när jag faktiskt klarat av det här att jag inte vet vad jag gör.
Jag är gift med en som jobbar på Trafikverket så jag behöver inte ringa och fråga :D
Det var nämligen hon som sa att man bara har förtur 1 gång, inte 4 gånger som du tror... :)

Spelar absolut ingen roll vart du kör upp, är man redo så ska man klara sin uppkörning på egentligen ett försök.
Så du kan sluta spela allan om tro att du vet mest och kan mest när det egentligen inte är så :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 03:29
7
I dag 03:15
2
I dag 00:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo