Start > Körkortsforum > Klarade det! 61 av 65

Klarade det! 61 av 65

Li 2017-05-15 20:13 ! Citera #
Började plugga och köra i januari, läste då igenom boken pärm till pärm en gång och antecknade det som jag trodde var viktigast. Sedan två månaders övningskörning på skolan där jag lärde mig reglerna ”i praktiken” så att säga. Sedan blev det elevcentralens tester, som inte alls gick så bra på den tiden... läste boken igen någon gång i slutet av mars/början av april och det började gå lite bättre på testerna. Sista två veckorna har jag bara nött elevcentralens tester och frågorna här på körkortonline. Sista veckan var absolut viktigast kändes det som, innan dess var det mest rörigt i skallen men nu föll alla pusselbitar på plats. Och idag klarade jag det! Nu är det bara uppkörningen kvar, som jag är riktigt nervös för... :cry:
Gäst 2017-05-15 21:49 ! Citera #
Grattis! boken är guld värd tyckte jag
Li 2017-05-15 22:51 ! Citera #
Gäst 2017-05-15
Grattis! boken är guld värd tyckte jag
Tack! Ja jag håller med, testerna var viktiga men de är just tester. I boken får man själva grunden som testerna sen kan kolla av.
Patrik 2017-05-18 21:19 ! Citera #
Jag började läsa boken i samma veva som jag tog tag i körkortet vilket var i Mars, fram tills idag gjorde jag oändligt många teoriprov + gick igenom boken och markerade allt viktigt och repeterade 2 gånger. Gjorde teoriprovet idag och fick 62/65.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo