Start > Körkortsforum > Uppkörning i Västerås hjälp!

Uppkörning i Västerås hjälp!

Gäst 2017-05-15 12:13 ! Citera #
Ja, jag har kuggat ett par gånger men tänker inte ge upp!
Ska boka två övningskörning dagen innan och förhoppningsvis samma dag.

Några tips?
Bor i Stockholm och har övningskört här men nu finns det inga tider och min teori går ut 18 juni!
gäst 2017-05-22 11:50 ! Citera #
Upp
Någon??
Johan 2017-06-03 20:50 ! Citera #
Hej. Bor också i Stockholm. Bokade uppkörning i Västerås och körde upp idag. Klarade det direkt.

Tips.

Va väldigt trevlig och glad, inspektören jag fick var grym. Väldigt lättsam och enkel att prata med vilket gjorde att nervositeten släppte direkt.

Va bara lugn, kolla HELA tiden (mänga övergångsställen) planera och följ bara det han/hon säger så kommer det gå galant.

Va måttligt nervös, en ganska enkel stad att köra i!
Gäst 2017-06-03 22:44 ! Citera #
Johan 2017-06-03
Hej. Bor också i Stockholm. Bokade uppkörning i Västerås och körde upp idag. Klarade det direkt.

Tips.

Va väldigt trevlig och glad, inspektören jag fick var grym. Väldigt lättsam och enkel att prata med vilket gjorde att nervositeten släppte direkt.

Va bara lugn, kolla HELA tiden (mänga övergångsställen) planera och följ bara det han/hon säger så kommer det gå galant.

Va måttligt nervös, en ganska enkel stad att köra i!
Bra tips, dock så gäller dom generellt vart man än kör upp :)

* Man ska väl alltid vara trevlig
* Man ska väl alltid kolla noga och planera sin körning
* Man ska väl alltid följa inspektörens instruktioner

Sedan som avslutning vill jag säga att alla städer är lätta att köra i om man bara är redo för sin uppkörning..
Dock vill jag säga grattis till dig då du tydligen klarade din :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor